Obserwatorzy

środa, 14 czerwca 2017

Metryczka

Skończyłam metryczkę i obrazek dla małego Antosia. Nie miałam w co oprawić i zaniosłam do ramiarza ... a efekt niby ładne, ale nie jestem w pełni zadowolona.
A co tam, najwyżej mama sobie oprawi po swojemu.
Metryczkę zrobiłam na kanwie 16 ct wg wzoru z ostatniego nr "Nitką malowane", tylko zmienione literki i cyferki

Obrazek ( nie znam źródła), bo mam wydrukowany na kartce, też na 16-ce

po obszyciu
i oprawiony

Niby mi się podobają , ale .....
Ciekawa jestem Waszych opinii.

Cieplutko pozdrawiam:) Dziękuję za odwiedzinki  i pozostawione komentarze.

Do miłego ...



24 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten drugi obrazek. Ten pierwszy jak dla mnie trochę dziwny jak na metryczke ale czasy się zmieniają i wzory tez bardziej nowoczesne. Rameczki śliczne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, ten pierwszy wybrała sama mama Antosia. Drugi od nas. Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Fajne hafciki Danusiu , zwłaszcza ten drugi , lubię takie własnie dziecięce wzorki . Jeżeli chodzi o ramki kupuję zawsze w castoramie , mają spory wybór rozmiarów i kolorów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję :) Co do ramek, to u nas nie ma wyboru. Jedynie Pepco, ale i tam trzeba trafić, a do Castoramy mam 120 km (najbliższa w Krakowie).

      Usuń
  3. Metryczka, a szczególnie obrazek bardzo mi się podobają. Pozdrawiam!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne metryczki.Szczególnie pierwsza bardzo mi się podoba.Piekny wzór w ślicznych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że podoba Ci się metryczka, bo już wątpiłam ...

      Usuń
  5. Mnie się podobają bez żadnego "ale".
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ogólnie mieszane uczucia z metryczkami. Mało która mi się podoba. Z Twoich zdecydowanie wolę tę drugą z misiem, ale faktycznie chyba poszłabym w białe albo jakieś pastelowe ramki. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dzięki ... a co do ramek ... skoro innych brak, te muszą być. Obdarowany jeszcze nie rozróżnia, a mamie się spodobały.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Danusiu, nie wiem co Ci się tam "ale", ale mi się podobają. Zwłaszcza ten z misiaczkiem :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne metryczki! Kazda inna i każda ma swój niepowtarzalny urok! pozdrawiam Danusiu:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tak, gdyby nasz Amntoś dostał tak śliczną metryczkę, byłabym zachwycona!!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, miło mi ... a co do metryczki ... możemy pogadać :)

      Usuń
  10. Mi się podobają obie oprawy! A obrazek z dzieciaczek jest prześliczny! Czy mogłabym poprosić wzór -> amaranth1986@gmail.com. Z góry dziękuje.

    OdpowiedzUsuń