Obserwatorzy

piątek, 23 czerwca 2017

Matematycznie

Tym haftem powstała kolejna kartka. To imieninowy monogram z przeznaczeniem dla fajnej babeczki lubiącej niebieskości.


Poza tym cały swój czas poświęcam działce, by jeszcze coś udało się wyhodować. Ostatnio były zbyt wysokie temperatury i nawet podlewanie nic nie dawało. Dlatego cieszę się, że dzisiaj troszkę popadało, mam do wysadzenia jeszcze kwiatki,  wcześniejsze obżarły mszyce i mrówki. Dobrze, że chociaż co nieco kwitnie.

ostróżka
lilie 
szarotka
Najbardziej podobają mi się te zwykłe polne kwiaty

Czyż nie są urokliwe?
Pochwalę się jeszcze, że metryczka i obrazek bardzo się spodobały nie tylko mamie Antosia, ale i wszystkim gościom.

Cieplutko pozdrawiam:) Dziękuję za odwiedzinki  i pozostawione komentarze.

Do miłego ...

18 komentarzy:

  1. Piękna karteczka!
    Roślinki wspaniale Ci kwitną! Moje jakby opóźnione:( Ostróżki... nie rzuciły mi sie w oczy, więcnie kwitną, ale teraz zastanawiam się czy w ogóle są? Mam nadzieję że nie zmarzły:( Lilie dopiero mają pąki. Maki i chabry uwielbiam! To wspomnienie z dzieciństwa, kiedy to biegając wśród zbóż zrywałam płatki i udawałam że krocze w procesji i sypię kwiaty hehe. Z chabrów robiłam wino;)
    Buziaczki Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka Kochana, bardzo ładne Ci to wyszło ! Ach.. zachwycam się Twoimi pięknymi kwiatami. Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka.
    Ogród cudowny, ostróżka skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka bardzo urocza.Ostróżki przepiękne,nie wiem dlaczego ale u mnie nie rosną.Przez kilka lat próbowałam wysiewać i nic,kupiłam odmianę wieloletnią i też po zimie już nie wzeszła. Zrezygnowałam z wszelkich prób a to takie piękne kwiaty.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka! Bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza karteczka i na pewno przypadnie do gustu obdarowanej :)
    O tak kwiaty bardzo potrafią się odwdzięczyć za naszą troskę - pięknie kwitną i cieszą nasze oczy !

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka jest bardzo urocza i urokliwy jest ten Twój ogródek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka. I piękny ogród.
    Danusiu, wszystkiego najlepszego w dniu Imienin.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna karteczka. Podziwiam Twoje kwiaty. Ja też kocham te polne i goszczę je u siebie. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna karteczka!!!Wspaniały ogród!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka! a kwiaty zachwycają wyglądem i kolorami:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kartki z monogramem i ta mi się spodobała. A na Twojej działce cudnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna karteczka a kwiaty cudnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie tam u Ciebie i karteczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka, też mi się marzą te monogramy, czas pokaże. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu, ślicznie u Ciebie w ogrodzie !
    ptaszki mi zaćwierkały, że masz dzisiaj urodzinki ...
    100 lat kochana w zdrowiu i w szczęściu
    buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj masz rację :) robią wrażenie te maki i chabry :3 ach, brakuje jeszcze kłosów zboża.

    OdpowiedzUsuń