Obserwatorzy

środa, 6 maja 2015

Nie wiem jak Wy, ale ja z coraz większym trudem wyrabiam z tym zwariowanym czasem, który ucieka ... i ucieka. Kiedy wydaje mi się, że już prawie wszystko ogarnęłam, wyłania się nowy problem bądź coś innego staje na drodze ... i znowu jestem z czasem "do tyłu", ale cóż problemy są po to by je rozwiązywać ... a potem ponownie do przodu ... 
Wśród tych codziennych trosk i problemów, miałam też ostatnio dobre i radosne chwile.
Po pierwsze wymianka z Ewą, o której Ewa już wszystko napisała na swoim blogu ... ja tylko małe co nieco napomknę - za roślinki, które wysłałam poprosiłam Ewcię, by uszła mi taka zwykłą "uszatą" torbę na zakupy ... i co? torba przyszła ... a nawet dwie w iście wiosennych zielono-pomarańczowych kolorach

Ewcia, raz jeszcze dziękuję.
Kolejna przesyłka to wygrana u Alicji - śliczności wraz z babeczkową karteczką

Alu, raz jeszcze dziękuję.
Tę radość sprawiła mi Jola z bloga , od której dostałam candową niespodziankę

i rarytasik
Jolu, piękne dzięki, szczególnie za naparstek, którym sprawiłaś mi wiele radości.

Na tym kończę moje nieco spóźnione przechwałki ... myślę, że mi wybaczycie.
Na robótki ma ostatnio mało czasu, ale podusie już zszywam ... a na działce czekam na deszcz ...

Witam nowa obserwatorkę - xandra48 -  dziękuję, że zajrzałaś i zostałaś.


DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY OBSERWUJĄCYM, CZYTAJĄCYM I PISZĄCYM.
Pozostawione przez Was komentarze jeszcze bardziej dopingują mnie do pracy. 



Do miłego ...

11 komentarzy:

  1. Piękne prezenty dostałaś a z czasem u mnie też krucho:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu, piękne prezenciki dostałaś. Naparstek to naprawdę cudo.
    U nas, w centrum leje od rana, że jeszcze trochę w kwiatach na balkonie żaby się zalęgną :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. No.to tym razem Tobie się poszczęściło, prezenty cudne dostalaś. Co do czasu to sie własnie oststnio nad tym zastanawiałam. Wróciłam sie do moich pocątków blogowania , i nagle odkryłam że jak zaczynałam , moje posty były króciutkie, a pod nimi było roaptem 4 - 5 komantarzy. Nie uczestniczyłam w zabawach i wyzywaniach blogowych. Ale z czasem zaczeło przybwać obserwatorow i blogów do oglądania , i posty coraz dłuższe. No a co za tym idzie trzeba czasu żeby to ogarnąć . Wiec sprawa jasna :-) No cóz może kiedyś na eneryturze nagle stwierdzę , że nie mam co zrobić z czasem - oby to nigdy nie nastapiło !!
    Pozdrawiam Danusiu i ma nadzieję że wiosenny deszczyk i do Ciebie już zawitał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka dostałaś :) mi też czas ucieka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, ciesz się Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, piękne prezenciki dostałaś, gratuluję i pozdrawiam! a z tym czasem, to chyba wszyscy tak mamy! umyka nie wiadomo kiedy...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ wspaniałości dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty zawsze cieszą, a tym bardziej takie cudowne!!! Torbę u Ewci juz podziwiałam.Naparstek śliczności!
    Buziaczki Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta zawieszka, w ogóle wszystko mi się podoba! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu, bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci radość :) Mnie też czas ucieka niemiłosiernie, tydzień za tygodniem... Obiecuję sobie zawsze, że się zatrzymam na chwilę, ale tą chwilę odkładam wciąż na później :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ale piękny naparstek! Torby i karteczka babeczkowa też rewelacja :) ale Cię rozpieszczają blogowe dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń