Obserwatorzy

wtorek, 22 maja 2012

Kartki z okazji ...
Koleżanki poprosiły mnie o zrobienie kartel dla Ich Mam i powstały takie





Myślę, że się spodobają i obdarowane osoby będą zadowolone... a starałam się bardzo.

A na działce - trochę lata, trochę zimy ... tej wiosny. Trochę padało i było zimo, a nawet bardzo zimno. Naraz zrobiło się gorąco, a wiatr spowodował, że ziemia szybko wyschła. Rośliny same nie wiedzą co maja robić, kwiatki szybko przekwitają,  nowe jeszcze malutkie i nie rosną

pierwszy pączek na piwonii
orliki
kokoryczka
 W tunelu też słabiutko
 Pomidory jak dalej tak będą rosły, to w sam raz ... na następny rok  hihihi....

Witam nowe obserwatorki.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY OBSERWUJĄCYM, CZYTAJĄCYM I PISZĄCYM.
Zapraszam ponownie.
Do miłego

22 komentarze:

  1. piękne karteczki :)) a w ogrodzie piękne kwiaty, ale rzeczywiście deszczu jak na lekarstwo u nas też... pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne z pewnością się spodobają ;D
    próbowałam kiedyś haftu matematycznego - szybki, a jaki efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki bardzo ładne. U mnie też deszczu brak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, karteczki śliczne, mamy będą zachwycone :)
    U nas też było zimno, teraz koszmarne upały, a deszczu nawet na lekarstwo.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki zrobiłaś po prostu piękne. Niejednej mamie łza sie w oku zakręci jak zobaczy takie cudo:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki zrobiłaś:)Jestem pewna że się spodobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki z pewnością się spodobają.
    Podziwiam Twoje roślinki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki śa cudne :-) na pewno się spodobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo delikatne, wykonane ze smakiem. Na pewno spodobają się obdarowanym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu kochana. Karteczki cudowne i kwiatuszki też.Pogoda faktycznie trochę zwariowana.Wczoraj była burza z gradem i lało jak z cebra.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu,cudne karteczki.A ja dzisiaj chciałam kupić kartke dla mamy u nas i nie mogłam kupic.Nie było nawet na poczcie.Gdybym wczesniej weszła do Ciebie,to zamówiłabym u Ciebie,jeżeli masz do sprzedania.
    I teraz żałuje.Byłaby niepowtarzalna.
    anastazja

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Wam Kochane dziękuję za odwiedziny i pozostawione ciepłe słowa. To takie przyjemne i budujące.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki po prostu rewelacja. A z ogródkiem i u mnie tak sobie. Pogoda świruje to i roślinki przez to mogą ucierpieć. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki! Spodobają się z pewnością:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne karteczki :) Ślicznie kwitną Ci kwiatuszki hihi no czasami tak bywa że coś się nie śpieszy by rosnąć ...do jesieni daleko to i pomidorki urosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu,karteczki wspaniałe,zazdroszę ci umiejętności haftu matematycznego.
    a ogród masz piękny.Pamiętam tę czerwoną piwonię z rodzinnego domu a teraz za nic nie mogę nigdzie dostać rozsady,w domu też wyginęła,ja mam tylko różowe.a krakowiaki bardzo lubię tylko mąż nie cierpi ich zapachu to tylko latem mam czasem w ogrodzie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. karteczki przecudne! a kwiaty bardzo mnie urzekły, bo są cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dyskretne, eleganckie i śliczne karteczki!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń