Obserwatorzy

poniedziałek, 23 marca 2015

Jajcowo

Święta coraz bliżej i wśród całego rozgardiaszu powstało trochę rożnych jajców, a może moje kokoszki je zniosły ...
Wesołe jajeczko

z wielką nieśmiałością zgłaszam na wyzwanie u Lucy 

A co mi tam, to tylko zabawa, a nóż komuś się spodoba.
I kolejne wydziergane ... te wg Ani z crochet




... jest ich jeszcze kilka, ale wzorki te same

 
 
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY OBSERWUJĄCYM, CZYTAJĄCYM I PISZĄCYM.
Pozostawione przez Was komentarze jeszcze bardziej dopingują mnie do pracy. 


Do miłego

29 komentarzy:

  1. śliczne jajeczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze jajeczko. Od razu buziol się do niego uśmiecha:)
    Śliczne koszulki. Widziałam że Ania zrobiła nowy kursik, ale nie miałam jeszcze czasu zajrzeć.
    Buziaczki Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anuś, nie wiem czy to nie są właśnie te z najnowszego kursu Ani.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze są. Będą śliczną ozdobą wielkanocnego stołu. Sama trochę żałuję, że się jeszcze nie nauczyłam dobrze szydełkiem władać, ale ciągle o ten czas się rozchodzi :)
    Kiedyś się uda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To wesołe jajeczko jest świetne; życzę powodzenia w wyzwaniu. Osobiście mogę potwierdzić, że są wykonane perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super jajko i koszulki też:)
    pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze jajeczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jaja :-) Przepięknie je udekorowałaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu, wesołe jajeczko jest prześmieszne :) Wzbudza uśmiech na twarzy jak się na niego patrzy :)
    Pozdrawiam i powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne jajo. Buzia się śmieje jak się na nie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie, jajeczko ubawiło mnie do łez, jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie bajecznie sympatyczne jaja😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołe i figlarne to jajeczko! a reszta także bardzo ciekawa! pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ozdoby a to uśmiechnięte zawadiacko jajo przeurocze!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jajko - zawadiaka rewelacyjne - życzę sukcesu w wyzwaniu :)
    Koszulki na jajka też bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pisanki:) U mnie w tym roku nie będzie świąt bo babcia jutro idzie pilnie do szpitala:( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Są śliczne Danusiu a to wesołe jajeczko podoba mi się najbardziej. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo zdrówka babci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo się cieszę, że tak się Wam spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne jaja:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jajeczko w bereciku jest rewelacyjne,Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne jajeczka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale śmieszne jajko :) jak z bajki, tylko nie pamiętam jak się nazywało to jajo.

    OdpowiedzUsuń