Obserwatorzy

poniedziałek, 23 marca 2015

Jajcowo

Święta coraz bliżej i wśród całego rozgardiaszu powstało trochę rożnych jajców, a może moje kokoszki je zniosły ...
Wesołe jajeczko

z wielką nieśmiałością zgłaszam na wyzwanie u Lucy 

A co mi tam, to tylko zabawa, a nóż komuś się spodoba.
I kolejne wydziergane ... te wg Ani z crochet




... jest ich jeszcze kilka, ale wzorki te same

 
 
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY OBSERWUJĄCYM, CZYTAJĄCYM I PISZĄCYM.
Pozostawione przez Was komentarze jeszcze bardziej dopingują mnie do pracy. 


Do miłego

29 komentarzy:

  1. śliczne jajeczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze jajeczko. Od razu buziol się do niego uśmiecha:)
    Śliczne koszulki. Widziałam że Ania zrobiła nowy kursik, ale nie miałam jeszcze czasu zajrzeć.
    Buziaczki Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anuś, nie wiem czy to nie są właśnie te z najnowszego kursu Ani.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się spodobały.
      Pa

      Usuń
  4. Urocze są. Będą śliczną ozdobą wielkanocnego stołu. Sama trochę żałuję, że się jeszcze nie nauczyłam dobrze szydełkiem władać, ale ciągle o ten czas się rozchodzi :)
    Kiedyś się uda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To wesołe jajeczko jest świetne; życzę powodzenia w wyzwaniu. Osobiście mogę potwierdzić, że są wykonane perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super jajko i koszulki też:)
    pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze jajeczka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne jaja :-) Przepięknie je udekorowałaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu, wesołe jajeczko jest prześmieszne :) Wzbudza uśmiech na twarzy jak się na niego patrzy :)
    Pozdrawiam i powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne jajo. Buzia się śmieje jak się na nie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie, jajeczko ubawiło mnie do łez, jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie bajecznie sympatyczne jaja😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołe i figlarne to jajeczko! a reszta także bardzo ciekawa! pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ozdoby a to uśmiechnięte zawadiacko jajo przeurocze!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jajko - zawadiaka rewelacyjne - życzę sukcesu w wyzwaniu :)
    Koszulki na jajka też bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pisanki:) U mnie w tym roku nie będzie świąt bo babcia jutro idzie pilnie do szpitala:( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Są śliczne Danusiu a to wesołe jajeczko podoba mi się najbardziej. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo zdrówka babci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo się cieszę, że tak się Wam spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne jaja:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jajeczko w bereciku jest rewelacyjne,Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne jajeczka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale śmieszne jajko :) jak z bajki, tylko nie pamiętam jak się nazywało to jajo.

    OdpowiedzUsuń