Obserwatorzy

sobota, 20 października 2018

Podarki

Na początku posta przepraszam, że dopiero dzisiaj się ukazuje. Chciałam sobie ułatwić i dałam automatyczne wyświetlenie i niestety coś było źle i post się nie wyświetlił. Jako, że dopisywała pogoda chcieliśmy uporządkować działkę, efekty są. Teraz część właściwa. 

Dzisiaj będę się chwalić.
Jakiś czas temu zapisałam się u Eli na zabawę "podaj dalej" i zapomniałam o niej.
Jakaż była moja radość, kiedy otrzymałam paczuszkę a w niej same śliczności


Prosiłam o jeden naparstek ze Śląska i jest w morskim  towarzystwie.

Elu bardzo dziękuję szczególnie za naparstki.
Zapraszam dwie chętne osoby na "podaj dalej" u mnie:
1. ...
2. ...

Dziękuję Beatce, która mimo swoich problemów,  jako jedyna pamiętała i wysłała do mnie imieninową paczuszkę. Dostałam śliczna kartkę, kalendarz i kolejne naparstki. Ty wiesz jak poprawić człowiekowi humor.

Beatko duża buźka dla Ciebie.  

Cieszę się, że i Wam wpadły w oko tulipany. Chwilami było ciężko ale teraz cieszą oczy i kto do nas przychodzi zwraca na nie uwagę.

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i wszystkie komentarze.

Do miłego 

12 komentarzy:

  1. Fajne prezenty , takie na bogato :) Cieszę się ,że pamiętałam o Tobie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany:( Danusiu, uduś mnie przy okazji, ale zapomniałam o Twoim święcie:( W ogóle w ciągu roku szkolnego czasem zapominam jak się nazywam, z każdym rokiem jest coraz gorzej, dlatego z ogromnym utęsknieniem czekam na emeryturę, może wtedy będę mogła się bardziej zorganizować.
    Świetne prezenty!
    Wszystkiego co najlepsze Danusiu:) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że prezenty Ci się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne podarki i kolekcja znowu się powiększyła! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie Cię dziewczyny obdarowały i jakie cudne te naparstki. Fajnie mieć taką kolekcję, aż by się samemu chciało je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne!Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
    เว็บไซต์ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne podarunki, nie ma to jak piękna niespodzianka :0)

    OdpowiedzUsuń