Obserwatorzy

niedziela, 7 października 2018

Pięknie Was witam

Wracam po dłuższej przerwie.
Zepsuty komputer już działa od tygodnia, drukarka niestety padła na dobre, będą od czasu wędrówki do punktu. Sprawy osobiste zaczynają się powoli układać. 
Na początku jesieni przychodzę do Was z bukietem tulipanów, które niedawno wyszyłam. Troszkę mi z nimi zeszło, ale są i efekt mnie zadowala.

Tak powstawały:


Wzór pochodzi z gazetki "Igła Malowane" nr 3/2018, powstał na kanwie 16 ct wykonany muliną Ariadna. 
Skoro mowa o Ariadnie, chciałam Was zapytać o opinię o tej mulinie. Nie mam wielkiego doświadczenia, ale ostatnio zauważyłam złą jakość nitek, te same kolory różnią się od siebie. Czy też tak macie?

Powoli przeglądam Wasze blogi i postaram się nadrobić zaległości. 

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i komentarze.

Do miłego ...

20 komentarzy:

  1. Tulipany są piękne.
    Miło znów Cię widzieć Danusiu :))
    Jeśli chodzi o Ariadnę (podobnie jest u innych producentów) trzeba zwracać uwagę na numer partii (te cyferki pod numerem koloru), bo jedna partia od drugiej różni się (szczególnie widać to przy haftowaniu dużych płaszczyzn).
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft.:) Oj i u mnie drukarka padła kilka miesięcy temu i na razie nie mam. Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się Danusiu że jesteś:)
    Też miałam awarię laptopa i drukarki. Kupiłam nowy laptop, ale problemy się nie skończyły, zmieniły się tylko na inne:( Drukarka ma 4 lata, więc za wcześnie by zmieniać, ale co jakiś czas najchętniej wyrzuciłabym ją przez okno!
    Co do Ariadny mam te same obserwacje. Lepsza jest chyba DMC, ale droższa i ciężko się na nią przestawić. Przyznam się że to co pisze Elunia jest dla mnie nowością. To delikatnie mówiąc przegięcie:( Kupując patrzę na numery muliny, a nie numer partii:( To by dopiero było, gdybyśmy musiały segregować swoje zbiory jeszcze według innych parametrów:(
    Tulipany rewelacyjne, wyglądają jak żywe!!!
    Pozdrawiam Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe te tulipanki, Danusiu! O niteczkach nic nie wiem, bo ja nie haftująca....POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że już jesteś Danusiu... cudowny hafcik stworzyłaś... naprawdę jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne tulipany i pewnie po wzór się zgłoszę :)) Fakt ,czasami mulina się różni , dlatego najlepiej kupować całą pulę na dany haft *

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale optymistycznie wiosennie się zrobiło, aż człowiek zapomniał na chwilę, że najgorsze miesiące przed nami ( brrr, nie znoszę jesiennej pluchy i zimy ).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Danusiu! Cieszę się, że Cię... czytam :) Wracaj do nas i oby już było tylko lepiej! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny jest ten bukiet tulipanów:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tulipany :) a te prezentują się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O niteczkach niewiele wiem ale haftem jestem zachwycona - prześliczne są te tulipanki.
    Serdeczności Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite tulipany !Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyjątkowo piękne te tulipany. Jak Prawdziwe .Ariadna ostatnio ma faktycznie gorszej jakości nitki w mulinach.Tak mi się wydaje bo mało haftuję ale skusiłam się na świąteczne kartki z dwóch nitek muliny i ciągle mi się rozdwajały, kudliły lub nawet urywały.Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
    เว็บไซต์ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne! Faktycznie z tymi nitkami, mam swoją ulubioną pasmanterię, gdzie bywam często, ale mam też jedną taką gdzie jak coś potrzebuję na teraz to do niej wskoczę, i nie raz zdarzyło się, że ten sam numer ale kolorystyką się różniło.

    OdpowiedzUsuń