Obserwatorzy

niedziela, 26 marca 2017

Marcowe karteczki w zabawie u Ani

W marcu projektantką jest Danusia, a Jej propozycję ilustruje poniższy banerek


To moja propozycja kartek:
1.  bukiet i wstążka x 2
- prosty bukiecik kwiatków wyszyty haftem matematycznym
- box dla Antosia
jest ... i bukiecik i wstążka

 2. kogut + czerwony

Ten sprawił mi trochę kłopotu, ale sama jestem sobie winna, bo zachciało mi się obracać koguta z lewa na prawo ... i udało się

 ... w całej okazałości

 3. Jako + paseczki
Wyszyte haftem krzyżykowym, naklejone na papierowe jajco ... wyszyte kontury ...
a taka kartka powstała 

Jeszcze zabawowy kolaż


Dziękuję za odwiedziny i wszystkie pozostawione komentarze. 
Do miłego ...


21 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki, Danusiu!
    Bardzo podoba mi się ta z pisanką :-)
    Ps. A mojego koguta też odwracałam i przy haftowaniu ciągle o tym zapominałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki ,a kogut uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu rewelacyjne te Twoje kartki. Box dla maluszka uroczy z ta kołyską w środeczku. Bukiecik i kogucik haftem matematycznym są piękne, takie kolorowe. A to ostatnie jajo ma świetny wzorek i świetnie jest oprawione.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe i piękne kartki u Ciebie powstały!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu, wszystkie karteczki - jak zwykle u Ciebie - są piękne!
    Ale kogut przeuroczy:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie ładne, ale te z haftem matematycznym rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prześliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu, karteczki jak zwykle prześliczne! Box cudny, ale kogut wymiata;) Rewelacyjny!!!
    Buziazki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Box fantastyczny, no i kogut wielce mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej od czego by tu zacząć:) wszystkie hafciki są prześliczne, a bukiecik rewelacyjny:) Piękne pudełeczko:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki przepiękne,zachwycam się kogucikiem jest cudny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu, kartki są przeurocze. Kogut skradł moje serce. A jaki słodki ten box dla Antosia!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki a kogut rewelacyjny.Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka z haftowanym motywem jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki,box cudny,ale mnie szczególnie zachwyca haft matematyczny,bo sama tego nie robię,a bardzo podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne karteczki zarowno te haftowane jak i cudny boxik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu mnie się wszystko podoba. Bardzo pięknie i z wielkim wyczuciem smaku zrobione. Widać w te prace włożone serduszko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne hafty ,zwłaszcza kogucik:-D Cudny też boksik dla maluszka :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapomniałam jak piękne karteczki można zrobić wykorzystując haft matematyczny!
    Świetne kartki.

    OdpowiedzUsuń