Obserwatorzy

czwartek, 16 marca 2017

To i owo

Słuchajcie, nigdy nie myślałam, że na emeryturze czas będzie tak szybko uciekał. Nie idzie ogarnąć tego wszystkiego, bo jakoś dziwnie przybywa spraw do załatwienia. Ale powolutku wszystko zmierza ku dobremu, zatem częściej będę w domu.
Z racji szaro-burej staram się ogarnąć mieszkanie, bo jeszcze na trochę musimy wjechać, a potem to już będą coraz bliżej Święta i trzeba będzie coś zacząć pichcić.
Robótkowo udało mi się co nieco stworzyć, ale jeszcze nie są wykończone.
Wyszyłam części na jajco, wzór z ostatnich Twórczych Inspiracji i czeka, bo w sklepach nie ma 12 cm jajców.
Czekają też zajączki, coś muszę wymyślić by umieścić je na kartkach


Skończyłam samego papieża, musiałam wypruć część tła, bo nie chciałam całkiem czarnego, miałam motek w odcieniu stalowo-brązowym, brakło, nie dokupiłam, bo nie ma ... Pasmanterie u nas marnie zaopatrzone.


I dalej pogoda nie sprzyja wyjazdom na działkę, dzisiaj byliśmy dosłownie na chwilę, bo co prawda było 5 stopni, ale wiał mocny i zimny wiatr, nie dało się nic robić. Szukałam i znalazłam troszkę wiosennych zwiastunów



Dziękuję za odwiedziny i wszystkie pozostawione komentarze. 
Do miłego ...

28 komentarzy:

  1. Danusiu, myślę że czarne tło to cały urok tego wzoru, bo wówczas postać papieża jest rozświetlona światłem bijącym z postaci. Hafciki śliczne! Jajca zakupuję przez Internet. Są dużo tańsze niz w sklepie, oczywiście pod warunkiem że kupujesz wiecej, bo przecież dochodzą jeszcze koszty przesyłki.
    Śliczna wiosna! Widać że u Ciebie cieplej, u mnie na razie tylko przebiśniegi.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, dziękuję. Tło będzie, ale trochę później.
    Co do jajek, to kupowałam, ale teraz potrzebne mi jedno i to takie grubsze w obwodzie, a ja mam chude. Czekam bo coś ma dojść.
    Nie wiem, czy u nas ciepło, bo cały czas albo leje, albo wieje zimny wiatr, słonka jak na lekarstwo. Te kwiatuszki są trochę osłonięte przez domek i może im cieplej.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu też zabrałam się za ten własnie wzorek na jajo 12 cm , ale wyszywam cieniowana mulina i powiem Ci że wygląda super.
    Zajączki koniecznie opraw w kartki bo są świetne . Papież rewelacyjny ale wyszywania tła bym się nie podjęła w tym momencie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nad kartkami myślę. Do skończenia Papieża też wrócę. A co do jajca, to szukam takiego pękatego ... a w sklepach same odchudzone. Podziwiałam już u Ciebie cieniowane jajco na kartce, super :)
      Buziaczki:)

      Usuń
  4. Tyle pięknych prac, czekam jak wykorzystasz króliczki na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście w mniejszych miejscowościach ( czytać mojej ) jest gorsze zaopatrzenie w pasmanterii ! Jak jadę dalej to zawsze wracam z torbą zakupów :)
    Będą piękne pisanki, a haft Papieża rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz nie mam siły do tego zaopatrzenia, pozornie jest wszystko dokąd nie trzeba kupić ... i tu zaczynają się przysłowiowe schody.
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  6. U nas też marnie z zakupami dlatego większość robię przez Internet. Hafciki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówię dopiero przy okazji innych zakupów.

      Usuń
  7. Śliczne, maleńkie hafciki!
    Bardzo jestem ciekawa tego jaja...
    A papież wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas dziś było konkretne mrozisko!!!
    Haft z Papieżem prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, u nas tez noc mroźna była, ale ranek przywitał słoneczkiem. W ciągu dnia było nawet całkiem fajnie, udało mi się przekopać tunel i trochę powalczyłam z trawnikiem.
      Miło mi, że podoba Ci się ten hafcik.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Sporo tych hafciarskich działań!
    Jajka wyjdą na pewno pięknie, to już widać :)
    Pozdrawiam, Danusiu!
    A, o metryczce odpisałam pod Twoim postem u nie, na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne hafty i hafciki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu, piękne hafciki! czekam aż je nam pokażesz w stosownej oprawie:) pozdrawiam jeszcze przedwiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolorowe hafty:)Ciekawa jestem jak oprawisz Papieża:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostawiłabym bez tła ten obraz:) Moje krokusy niestety nie wyrosły:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam piękne hafty;) p[ozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne hafciki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartki zapowiadają się fantastycznie, jak zawsze.
    Byle do wiosny! Ślę serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń