Obserwatorzy

wtorek, 12 listopada 2013


Minął roczek … drugi ….. trzeci … i już dalej leci ...

Tak minęło całe trzy lata od założenia bloga i z tej okazji zapraszam na candy niespodziankę.



Zasady candy są Wam dobrze znane, ale przypomnę:
1. Zostaw komentarz pod tym postem.
2. Umieść baner na swoim blogu oraz podlinkuj do tego wpisu.
3. Osoby, które nie mają bloga proszę o pozostawienie w komentarzu e-maila.

Miło mi będzie jeśli zostaniesz moim obserwatorem. 

Na osoby chętne czekam do 07 grudnia.

77 komentarzy:

  1. czyżbym była pierwsza? obserwuję od pewnego czasu- mało komentuje, ale dopiero się rozkręcam w blogowym świecie:)
    Baner na http://reanja1.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustawiam się w kolejce, hura jestem 2.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również się z miłą chęcią zapisuję:)
    Banerek umieszczam na blogu: http://mevosa.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam niespodzianki:) zapisuje się

    OdpowiedzUsuń
  5. stoję grzecznie w kolejce:))
    Gratuluję 3 lata to ja rok dopiero:((
    banerek na blogu

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji urodzin!
    Zapisuję się z przyjemnością:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niespodzianki są najlepsze!!! Grzecznie ustawiam się z nadzieją na wygraną.
    Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To już piękna rocznica " babusiu".
    Gratuluję i spiszę do zapisu:-)))))
    Życzę kolejnych " roczków".

    OdpowiedzUsuń
  9. Niespodzianka jak to brzmi ! Oczywiście, że się zapisuję :))) I powodzenia na dalszej drodze blogowania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię niespodzianki, może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę już trzy lata? Gratuluję! I życzę kolejnych lat.:)) Zapisuję się, bo lubię słodycze...;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pięknego stażu :) Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję trzech lat i życzę kolejnych lat :-) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem , jestem i gratuluję Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. ŻYCZĘ DALSZYCH LAT OWOCNEGO BLOGOWANIA! POZDRAWIAM CIEPŁO DANUSIU ! Też tu staję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje ! i ja stanę w kolejce po niespodziankę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie gratuluję Danusiu - trzy lata to wspaniały dorobek. Z przyjemnością zapisuję się na candy - uwielbiam niespodzianki. Obserwuję już dłuższy czas. Życzę Ci wielu kolejnych, wspaniałych lat blogowania i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także z przyjemnością się zapisuję :) Gratuluję i kolejnych latek życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję trzecich urodzinek i życzę dalszych lat owocnego blogowania.
    Obserwuję już od dawna choć może zbyt rzadko piszę - postaram się poprawić :)
    Jestem wielkim łasuchem a w dodatku lubię niespodzianki więc nie może mnie zabraknąć w tej kolejce - oczywiście z wielką przyjemnością się zapisuję.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję urodzin bloga i z chęcią się zapisuję:) pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam niespodzianki! Ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję, i życzę dalszych owocnych lat blogowania.Bardzo chętnie zapisuję sie na niespodzianke.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj Danusiu i mnie nie może zabraknąć :) Z miłą chęcią staję po Twoje cukieraski :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje serdeczne życzenia z okazji trzecich urodzin ;) i życzę kolejnych wspaniałych blogowych lat :) Jak,że bym mogła przegapić takie niespodziankowe cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja sie zapisuję życząc kolejnych wielu lat:))

    OdpowiedzUsuń
  26. i ja i ja i ja ;) od razu staję równiutko w kolejce ;) niespodzianka na mikołajki - super super super ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie warunki wypełniałam i zapisuję się pełna emocji.A nuż się uda...?

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam :) Ja też się zapisuję :)) pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.....
    wszyscy chyba lubimy niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję tylu latek :)) Życzę kolejnych, bardzo owonocnych :) pozdrawiam i w kolejce chętnie staję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w candy na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)
    Banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam na moje świąteczne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję i również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję pięknej rocznicy i oczywiście staję w kolejeczce, uwielbiam niespodzianki:)
    Baner na blogu : http://monikanahamaku.blogspot.com
    Wpadnij jak będziesz miała ochotę
    Pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję tak wspaniałej rocznicy:) Z ogromną przyjemnością przyłączam się do ogonka chętnych:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam niespodzianki,dlatego też z chęcią zapiszę się na niespoodzianke :)
    Z tej okazji życzę wielu kolejnych pięknych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piszę się na twoją niespodziankę, tworzysz takie cudeńka, że nie można ich nie chcieć :) . Gratulacje z powodu rocznicy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam niespodzinki wiec ustawiam sie w ogonku z nadzieje,ze szczescie usmiechnie sie wlasnie do mnie :P
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak ja lubię niespodzianki, z ogromna przyjemnością się zapisuję:) Piękna rocznica, gratuluję wytrwałości:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Danusiu wspaniałego dalszego blogowania życzę :)))
    Uwielbiam niespodzianki , wiec z miłą chęcią się zapisze :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluje trzech latach i życzę wielu następnych w blogowym świecie!
    A że niespodzianki uwielbiam to grzecznie ustawiam się w kolejce;))

    OdpowiedzUsuń
  42. To ja też bardzo lubię niespodziewanki i chętnie się zapiszę. Gratuluję trzech latek i zyczę duuuuużo więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja także zapisuję się na twoje piękne candy

    OdpowiedzUsuń
  44. gratuluję kolejnego twórczego roku , chętnie się zapiszę . pozdr

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję kolejnego roku pełnego pomysłów i życzę mnóstwa kolejnych twórczych lat:* Z ogromną przyjemnością się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. kocham niespodzianki!!!

    zapisuję się, i zostaję tutaj na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. gatuluję rocznicy ,ja dopiero 2 miesiące temu jak zaczełam prowadzić bloga ale próbuję i również z wielką nieśmiałością sią zapisuję.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Trzy lata - piękny wynik! Dalszego kreatywnego blogowania życzę, dużo radości i satysfakcji z realizowania własnych pasji.
    Banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. 3 lata ładny wynik :) gratuluje życze dalszego udanego i przyjemnego blogowania oraz dopisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  51. gratulacje! ja dopiero zaczynam ;) wkraczać w blogowy świat ... uwielbiam niespodzianki i z wielką chęcią się zapiszę . zapraszam do mnie nitkapanipee.blokspot.com obserwuję i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  52. Chętnie dopiszę się do kolejki :-) Pozdrawiam~!

    OdpowiedzUsuń
  53. Z miłą chęcią i ja dołączę:)
    Banerek na http://rozanyzakatek90.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. To i ja dołączę do grona lubiących niespodzianki.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i gapa ze mnie bo zapomniałam pogratulować i czynię to po chwili,buziaki:)

      Usuń
  55. gratuluję trzech lat w blogowaniu i szkoda, że nie trafiłam tu wcześniej :) teraz już będę obserwować...
    nie mam jeszcze bloga, ale chętnie wezmę udział w zabawie, mój mail: agnieszkamaat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. To i jeszcze ja się dopiszę do tej niespodzianki
    toż to sama radość - gratuluję 3 lat z blogiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Kolejna piękna rocznica:)) Gratuluje i oczywiście zapisuję sie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się! Gratuluję rocznicy :) banerek na gatki-szmatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluje pięknej rocznicy :-)
    i ja w kolejce się ustawię :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Skoro do Ciebie trafiłam to i ja się zapisuję,oglądałam Twoje prace na szydełku i jestem pod wrażeniem,pięknie Ci to wychodzi,ja do tego nie mam chyba daru bo choć umiem robić na szydełku to nic pięknego mi z tego nie wyszło:)
    Pozdrawiam
    http://na-hali-u-hali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję rocznicy :) Miłe jak coś tak długo prosperuje i cieszy nie tylko właściciela.
    Zgłaszam się do Candy :) Podlinkowany banner w prawym bocznym pasku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale fajnie u Ciebie:) Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie i już dopełniam reszty zasad regulaminu! Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam,
    gratuluję rocznicy:-))) uwielbiam niespodzianki i z radością wezmę udział w zabawie:-)))
    Pozdrawiam
    ma
    amu1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję trzech lat, życzę następnych lat, bym dalej mogła podziwiać Twoje prace!
    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam :) Ja też chętnie staję w kolejce, bo niespodzianki uwielbiam
    Pozdrawiam i kolejnych latek na blogu życze

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję kolejnej rocznicy i zapisuję się do niespodziankowej zabawy. Pozdrawiam i zapraszam Cię do siebie

    OdpowiedzUsuń
  67. uwielbiam niespodzianki więc i ja się zapisuje

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się! Zapraszam również do siebie: szezlaczek.blogspot.com

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. I ja z chęcią ustawię się w kolejce:) Gratuluję 3 lat :)
    Obserwuje jako Megi
    Banner : http://duszy-czar.blogspot.com/
    Email : fresalina@onet,pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję wytrwałości i pomysłów :)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się również do zabawy :)
    Obserwuję jako: Mrs.Rose
    Banerek na blogu: http://theloth.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję urodzin bloga i życzę wielu kolejnych.
    Niespodzianki lubię, dlatego z przyjemnością pomarzę o Twojej.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę radosnego Adwentu.

    OdpowiedzUsuń
  73. ja rowniez sie zapisuje :) banerek wisi na fioridifantasia.blogspot.it pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Czy jeszcze zdążyłam? Chętnie ustawię się w kolejkę.
    Bloga nie mam, więc zostawiam maila: matatka@tlen.pl.

    Pozdrawiam ciepło, Martyna

    OdpowiedzUsuń