Obserwatorzy

środa, 28 grudnia 2011

Poświątecznie ....


Bardzo dziękuję Wam wszystkim za życzenia świąteczne zamieszczone tu na blogu, na kartkach i przysłane meilem.


Ten nietypowy stroik powstał z ozdóbek, które częściowo dostałam od Was, a częściowo sama zrobiłam
Joasiu, powinny tu wisieć jeszcze Twoje serducha, ale zwinęły mi je moje wnuki.

I jeszcze prezencik od Ewy

- karteczki:
od Zuli

od Ewy z W-wy

i od .... z Łodzi 



Witam nowych obserwatorów, a wszystkim Wam dziękuję za odwiedziny i jakże sympatyczne komentarze. Zapraszam ponownie.
Do miłego

4 komentarze:

  1. Nietypowy ale bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A kto powiedział, że ma być typowy ?? taki jest bardzo fajniutki :)
    Prezenciki śliczne :)
    Serducha nie są moje, tylko Twoje, a wnuki swoje prawa mają więc niech biorą jak babcia pozwala :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj wspaniale prezenty dostalas i gratuluje.a zokazji zblizajacego sie Nowego roku życzę ci wszystkiego najlepszego duzo zdrowia i spelnienie wszystkich marzen:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ dostałaś wspaniałe prezenty :) pozazdrościć tylko

    OdpowiedzUsuń