Obserwatorzy

wtorek, 27 stycznia 2015

Co z resztek powstało ...

Dobrze czasami tak na spokojnie poprzeglądać wszystkie pudełka, reklamóweczki i ... inne miejsca, niekoniecznie zawsze widoczne. I ja poszperałam, co nieco wyrzuciłam i wreszcie doszłam do tego co zawsze chciałam, czyli do wymarzonego porządku w przydasiach robótkowych.
Mulinki ponawijane i opisane zamieszkały we własnym domku

Na obrazku powoli przybywa krzyżyków.
Gorzej przedstawia się sprawa z kordonkami, bo mam tylko białą Muzę ... czyli w najbliższej przyszłości nowe zakupy. Kolorowe resztki wyrobiłam całkowicie i właśnie z nich powstały
- serweteczki, którymi zainspirowałam się u Ani w małym domku. Aniu - dziękuję za namiarek.

i podkładka "szkaradek"
oraz rożnych rozmiarów i maści kwiatuchy

Do nas też dotarła zima ... nie jest źle ... za oknem zrobiło się jaśniej, temperatura od 0 do -5 dzisiejszej nocy, a teraz nawet wyszło słoneczko. Tak lubię

bliźniaczki
Jak utrzyma się mrozik ... przyjdzie czas na wychodne za miasto ...

DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY OBSERWUJĄCYM, CZYTAJĄCYM I PISZĄCYM.
Pozostawione przez Was komentarze jeszcze bardziej dopingują mnie do pracy. 


Do miłego

39 komentarzy:

  1. Ale zrobiłaś porządek, ja też mam do tych akcesoriów pudła, ale z porządkiem w nich różnie bywa. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dawna się przymierzałam ... aż w końcu się udało.
    Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi wiosenne porządki i u mnie w komodzie ;) Piękne serweteczki zrobiłaś, a kwiatki cudne już na wstępie podziwiałam, jak tylko strona mi się otworzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I u mnie by się takie porządki przydały;-)))) bo straszny bałagan zagościł do moich szufladek, pudełek i słoiczków. Może w Lutym uda mi się z tym uporać.
    Serweteczki są ŚLICZNE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Porządek super ja też kiedyś tak chcę mam
    skrzynkę i trochę mulinek nawiniętych ale jeszcze
    jednak do porządku daleko hihi - miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, będę Cię wspierać na odległość.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Piękne drobiazgi i podziwiam porządki, mi by się przydała do nich jakaś dobra wróżka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dziergadełka :) po zimie może i do mnie zawitasz? zapraszam Danusiu, dawno się nie widziałyśmy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, zobaczymy jak to się wszystko w tym roku będzie układać. Dziękuję za zaproszenie.
      Buziaczki

      Usuń
  8. Jak tak popatrzyłam na Twój porządek to aż mi wstyd bo ja mam mulinowe siano w pudełku:) Na szczęście nowe mulinki są osobno poukładane:) Kwiatki są bardzo ładne i zawsze resztek ubyło:) Zima mnie przywaliła i sypie na okrągło:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać Danusiu, że tęsknisz za wiosną...piękne wiosenne kwiatuszki powstały u Ciebie. Ale zimą jeszcze nie nacieszyłam się. U nas śnieg dopiero niedawno spadł a już niestety topi się,

    OdpowiedzUsuń
  10. Musisz się porządnie wkurzyć, tak jak ja bo nie mogłam nic znaleźć, i wtedy szybko mi przyszła chęć na porządki.
    U nas w mieście zima w sam raz, a co poza miastem - to nie byłam; ponoć w Krynicy dużo śniegu, ale jadę tam dopiero w połowie lutego.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny porządek, sama mam z tym problem ale staram się :) Kwiatuszki i szkaradek są super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu zapraszam do mnie , moje mulinki tez wolają o poukładaniee. Ale coś do mnie nie dociera to wołanie.
    A z resztek wyszły rewelacyjnie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być , że ładne te Twoje dziergadełka z resztek :-)

      Usuń
    2. Aniu, jeśli niezbyt daleko, to nie ma sprawy ... ale z pewnością będę Cię wspierać na odległość.
      Dzięki za odwiedzinki :)

      Usuń
  13. Śliczne kwiatuchy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tak popatrzeć na takie uporządkowane drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne resztki.....z których powstały takie cudeńka. U mnie tez zimowo i to bardzo śnieg leży wszędzie i puki jest biały to nawet fajnie wygląda:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany mnie też czeka porządek... tylko jakoś zacząć nie mogę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. oj, ja też muszę zabrać się za porządki w mulinach, bo ostatnio zrobił mi się wielki misz masz z nich... :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Porządki jak się patrzy a kwiatuszki śliczne.U mnie też zima.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfekcyjna Pani Domu i perfekcyjny porządek.awspaniale kwiaty.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne podkładki i urocze kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne podstaweczki, a kwiatuchy słodkie! No i jaki przykładny porządek u Ciebie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za miłe słówka. Powiem Wam jedno góralski charakter tak już ma, jak się na coś uprze, to wcześniej bądź później do tego dojdzie.
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę porządku w mulinkach :-) Pięknie i pomysłowo wykorzystałaś resztki :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. super organizer :) no i znów śliczne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniałą◙ zima! i wspaniałe resztkowce :) Dziękuję za udział w moim candy :) życzę powodzenia :) pozdrawiam serdecznie Ola

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podobają te serwetki ułożone z serduszek, są boskie :)

    OdpowiedzUsuń