Obserwatorzy

niedziela, 19 listopada 2017

Cd

Kartek powoli przybywa, zagospodarowałam kolejne wyszyte motywy świąteczne



Kombinacja dwóch wzorów

Z Maryją w wersji matematycznej



Wzorki pochodzą z tej strony i z FB, wyszyte muliną Ariadna i nićmi metalizowanymi, których osobiście nie lubię bo się haczą i rwą, ale dają efekt.

Za oknem wyjrzało słoneczko i jakoś radośniej się zrobiło, choć chłodno. 
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.

Życzę Wam miłego niedzielnego popołudnia i do miłego.

 

13 komentarzy:

  1. Piękne karteczki stworzyłaś Danusiu!
    U mnie słoneczko juz się skryło za chmurami i wieje lodowaty wiatr:(
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W aniołku wyszytym jednym "ciągiem" zakochałam się.
    Świetne karteczki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te kartki matematyczne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka! w szczególnosci aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ,mnie też najbardziej aniołek zachwycił :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki stworzyłaś Danusiu :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, zwłaszcza ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Danusiu , wzorki super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Szczególnie mi się podoba ten ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołek jest bardzo czarujący, a te 3 gwiazdki na sukience, dodają dodatkowego uroku i słodyczy.

    OdpowiedzUsuń