Obserwatorzy

niedziela, 23 kwietnia 2017

Karteczki

Tym razem urodzinowa dla wnuczki
i imieninowa dla syna.

Wyszyte wg wzoru z Pinteresta i stąd

Wczoraj przymusowo byłam na działce ... zebranie ... i mówię Wam obraz nędzy i rozpaczy; deszcz, zimno, wszędzie mokro, pełno kretówek. Roślinki takie bidusie poskurczane, z omrożonymi końcówkami liści i jeszcze mają siłę kwitnąć
i sangwinallia - pełna, dobrze, że nie przekwitła bo tak na nią czekałam
Nie dało sie nawet robić fotek, bo tak lało.
A dzisiaj od rana pogoda wcale nie lepsza,  dalej ziąb i wiatr, deszcz, deszcz ze śniegiem i grad, a w międzyczasie słońce ... już mam dość ...

Wszystkim dziękuję za odwiedzinki  i pozostawione komentarze.
Do miłego ...

24 komentarze:

  1. Przepiękne karteczki! Widać że robione z sercem.
    Danusiu, cieszę się że trafiła Ci się pełna, jest ładniejsza i trwalsza.Co do pogody to szkoda słów:( Cały czas czekała trawa do koszenia, nie było możliwości, w sobotę, mimo chmur i wiatru stwierdziłam że nie ma co czekać,wzięłam się za koszenie. Skończyłam i lunął deszcz;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu cudowne te kartki podoba mi się połączenie nici metalizowanych ze zwykłymi , daje super efekt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki, Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki Danusiu! a co do pogody to chyba wszystkim już porządnie dokuczyła! pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne karteczki. Wszystkiego najlepszego dla wnuczki i syna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki haftem matematycznym są eleganckie , a dla wnusi fantastyczna :)
    Wiosna od nas uciekła i nie wiadomo gdzie się schowała???:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Danutka... odkąd mam od Ciebie kartki z tym haftem zupełnie inaczej na nie patrzę - cudowne, delikatne maleńkie dzieła sztuki. Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, zachwycające karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te karteczki, ja bym nie miała cierpliwości :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zauroczona karteczką dla wnuczki. Jest piękna. Niestety , u mnie też pada i ziąb i wiatr. Kwiecień wyjątkowo kapryśny. Mimo to wiosennie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Danusiu... przepiękne karteczki takie bogate z lekka inne niż dotąd...
    ładnie kwitną Tulipany u mnie też startują chociaż jeszcze nie wszystkie
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie może nam się wyklarować pogoda tej wiosny. U mnie też Danusiu ziąb, mokro, tulipany tkwią w zielonych pakach i nie wiem nawet czy najpierw padną ze starości, czy się rozwiną.

    Karteczki jak zawsze, cudownie wyszyte :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki przepiękne i wyjątkowe, bo własnoręcznie wykonane :)
    Szkoda, że pogoda nam takiego psikusa (mówiąc delikatnie) w tym roku spłatała...

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne ,kobiece i delikatne haftowane karteczki :-D Ta sangwinalia mnie zauroczyła , nie znam tej rośliny :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne kartki :3 bardzo mi się podoba ta pierwsza, tu cyferka, a gdy otwierasz piękna kobieta :3

    OdpowiedzUsuń