Obserwatorzy

środa, 30 listopada 2016

Choinka 2016 - Listopad

Listopadowa odsłona zabawy u Kasi.
O mały włos zapomniałabym o dodaniu kolejnej odsłony w tej zabawie, chociaż zdjęcia już dawno czekały. Ostatnie 2 tygodnie trochę mnie pogoniły, codziennie przez rehabilitację traciłam ok. 3 godz. , potem zanim się ogarnęłam, to ani się obejrzałam już ciemno, już wieczór ... ale dzisiaj koniec.
I tak powstała kartka z bombką wg wzoru z ostatniego nr Twórczych Inspiracji, tylko zmieniłam kolor muliny


oraz zawieszka z dzwoneczkiem


Razem

Jeszcze zabawowy banerek i idę odwiedzić Kasię.

Dziękuję za odwiedziny i do miłego ... 


21 komentarzy:

  1. Prześliczny świąteczny komplecik Ci wyszedł :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się stworzona przez ciebie zawieszka i śliczna haftowana bombka na kartce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, zawieszka prosta, wzór z netu, kanwa złożona na pół po skosie i zszyta tak jak biscornu.

      Usuń
  4. Danusiu, piękne świąteczne krzyżykowanie.
    Tulę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu też miałam ochote na ten hafcik z bombką , ale czasu mi już brakło.
    Świetna kartka i zawieszka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszło Danusiu !!! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarówno karteczka z bombką, jak i zawieszka wyszły prześlicznie.
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta kartka !! BArdzo w moim guście :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka i zawieszka :)
    Pozdrowionka, Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne drobiazgi świąteczne ... jak zwykle. Złota igła w Danusiowych rękach:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne są Twoje prace. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Zawieszka szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń