Obserwatorzy

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Zabawa

Jeszcze w lutym Misiek77 ogłosiła u siebie na blogu zabawę z okazji urodzin i setnego posta,


która polegała na zrobieniu dla Niej kartki z życzeniami ... w zamian ... niespodzianka ...

Taka oto niespodziewajkę od Niej dostałam

ocieplacz idealnie pasuje na mój kubek od kawy


Dziękuję  ♥♥♥

Magda dziękuje za życzenia i dzieli się urodzinowym tortem ... fanka Zespołu nie mogła mieć innego ... hahaha



DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY OBSERWUJĄCYM, CZYTAJĄCYM I PISZĄCYM.
Pozostawione przez Was komentarze jeszcze bardziej dopingują mnie do pracy. 



Do miłego ...

13 komentarzy:

  1. Fajna zabawa :) I Baardzo fajny prezent dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabawa i fajny prezencik :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam identyczny prezencik, z niebieskim ocieplaczem. Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam wiosennie Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na zabawę:) I kawa będzie miała dłuzej cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zabawa i fajne prezenciki :)
    Danusiu te nici, o które pytałaś u mnie na blogu kupiłam u koleżanki, która pracuje w sklepie z maszynami di szycia, ma też troszkę pasmanterii(głównie nici). Nazywają się Mettler i są produkcji japońskiej, 100% poliester, 200 m na szpulce, kosztują ok.8 zł . Są jednokolorowe, cieniowane i metaliczne również jednokolorowe i cieniowane. .
    Popytaj w pasmanterii może są dostępne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ocieplacza. Kubek fajnie w nim wygląda.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tak dostawać prezenty :) Wiem coś o tym, bo sama dostałam kilka dni temu od Ciebie Danusiu :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń