Obserwatorzy

sobota, 16 lipca 2011

U mnie  od tygodnia urlopowo. Wpadam tylko na chwilkę, bo koniecznie muszę się pochwalić prezentem jaki dostałam na urodziny od Ewci z bloga ŚwiatAmalii. Ewcia zaskoczyła mnie totalnie i bardzo, ale to bardzo Jej dziękuję.
Oto wspaniałości jakie dostałam:



Acha, jeszcze jedna niespodzianka mnie spotkała, właśnie w dniu urodzin wygrałam candy u NIkiTKI, ale o tym potem jak dojdzie przesyłka.
A teraz moje wyszywanki do kartek, czekam na napisy i biorę się za ich kończeie

Po wczorajszych burzach i deszczach, dzisiaj robię w domu dzień gospodarczy, czyli mam do przetworzenia fasolkę szparagową (do słoików) i do zrobienia sok z malin, które wcześniej były zamrożone. Nie było ich wiele na działce (gniły z powodu nadmiaru deszczu), zbierałam tak po litrze, półtora. Teraz wszystko pójdzie w sokownik i słoiczki.
Dzisiaj też testuje nową pralkę, bo u starej urwał się bęben i trzeba było ... odwiedzić bank a potem sklep. Mówi się trudno. Mam dostać pieniążki za tzw. "wczasy pod gruszą", to dziura na nie już się znalazła, chociaż miały mieć trochę inne przeznaczenie. No cóż siła wyższa.
Dziękuję  za odwiedziny i pozostawione komentarze.


Życzę Wszystkim dobrych wakacji, udanych urlopów.

5 komentarzy:

  1. Bardzo przepraszam ale jeszcze nie wysłałam paczuszki, nie udało mi się dotrzec na pocztę bo ciągle padało, a ja musze wszedzie targać ze soba moje dziecko. obiecuje wysłać w pierwszy pogodny dzień po weekendzie i mam nadzieję że będziesz zadowolona. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźnione lecz szczere życzenia wszystkiego najlepszego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny, praktyczny prezencior

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny prezent. A Twój haft na kartki - rewelacyjny!!!
    Dziękuję za udział w Candy:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniusi widok.Tyle cudnych kolorów.
    Dziękuję za odwiedziny.
    Życzę szczęścia w losowaniu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń