Obserwatorzy

wtorek, 4 kwietnia 2017

Dla odmiany

Ozdoby szydełkowe, które cieszą oczy wspaniałej osóbki.
Jajco zawieszka

Do tego kolorowe koszulki i drobne jajeczka

Mało robiłam ozdóbek, ale to wszystko z braku  czasu. Zdążyłam zrobić sobie serwetkę do koszyczka, która dosycha po krochmaleniu. 
Dzisiaj jeszcze było u nas słonecznie, to wyplewiłam kawałeczek grządki i posadziłam rozsadę sałaty w tunelu, bo od jutra czeka mnie więcej pracy w domu.

Wszystkim dziękuję za odwiedzinki  i pozostawione komentarze.
Do miłego ...

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i praktyczne są takie koszulki na jajka. Sama takie mam i od kilku lat ich używam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe to jajeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu wobec tego że ja nieszydełkowa to podziwiam wszystko co powstaje w tej technice. Jajeczka są śliczne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, śliczne te ozdoby, takie radosne i prawdziwie wiosenne.
    Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne ozdoby świąteczno-wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W ogrodzie już porobiłam a rozsada rośnie więc mam chwilę oddechu:) Ale w domu znowu sprzątanie więc na robótki mam mało czasu:) Ładne ozdoby:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze takiego pięknego jajca to ja nie widziałam:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ misterna robota! To pierwsze jajo wyjątkowo oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna zawieszka jajeczko :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej :) jakie cudowne małe arcydziełka, a ta pisaneczka płaska szydełkowa to prawdziwe mistrzostwo :3

    OdpowiedzUsuń