Obserwatorzy

piątek, 24 lutego 2017

Zamówione jajca

Miały być małe i duże, kolorowe i śmieszne. Zrobiłam szydełkiem, obrobiłam kształtki styropianowe i plastikowe, dodałam to i owo. Można je nabić na patyczek, powiesić ma gałązce lub po prostu włożyć do koszyczka lub jak sobie wymyśli nowa właścicielka.
Dołożyłam jeszcze kurkę. 
Taka była moja propozycja ułożenia, tylko ciut za małą miałam miseczkę. Fotki takie sobie, ale robione na szybko i przy pochmurnej pogodzie. Same jajca spakowane do małego pudełka już pojechały w świat.

Dziękuję za odwiedziny, miłe komentarze i do miłego ...

18 komentarzy:

  1. Ekstra, aż się buziol do nich uśmiecha! Też muszę zacząć myśleć o Wielkanocy, bo znowu braknie mi czasu:(
    Buziaczki Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jajeczka, bardzo wesolutkie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna ta gromadka, miałaś Danusiu doskonały pomysł z tymi jajkami obrobionymi na szydełku. Mnie się bardzo podoba ta dekoracja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Tobie poczułam wiosnę i wielkanoc Danusiu :) Buziaczki ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne jajeczka i kurka. Czuc zapach wiosny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale sympatyczna jajeczna ferajna.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te jajca!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A galinha e os ovos ficaram lindos.
    Bom trabalho de crochê.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękną i radosną kompozycję stworzyłaś!!! No właśnie, czas już myśleć o ozdobach Wielkanocnych:)
    Pozdrawiam i miłej niedzieli Ci życzę Danusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie i prześliczne! buzia sama się śmieje na ich widok:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze stadko drobiu :( nic tylko podziwiać !
    ściskam mocno Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne jajeczka. Fajne kolory dobrałaś takie radosne i wiosenne.
    Niech ta wiosna już przyjdzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi, hi, ależ będą "krejzolskie" Święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przywołujesz wiosnę :))) Śliczne stadko!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale sympatyczna dekoracja :) każdy kto ją zobaczy, na pewno się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń