Obserwatorzy

czwartek, 5 grudnia 2013

Nastepne

... oczywiście kartki, bo coraz bliżej Święta.





Reszta jeszcze w kawałkach, ale pomalutku, jeszcze zdążę.
Zrobiłam już coś na osłodę
i dochodzi nalewka cytrynowo - imbirowa


Pogoda dzisiaj wietrzna, ale nie jest źle. Przez dzień nawet świeciło słoneczko, temperatura jak na razie bliska 0, oby gorzej nie było.  W mediach jeszcze ostrzegają przed wiatrem. Mam nadzieję, że u Was też w porządku.


nawanna -  Aniu, jakbyś wiedziała matematyka jest mi bardzo bliska
Aga - siedzę grzecznie w domu i nic mi się nie trafia, ale Twoje piękne
halszka - dziękuję

Witam serdecznie nowe obserwatorki szepty serca, nute, bambi4, mary nama, gosia g, Megi, Mrs.Rose i proszę rozgośćcie się.

DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY OBSERWUJĄCYM, CZYTAJĄCYM I PISZĄCYM.
Pozostawione przez Was komentarze jeszcze bardziej dopingują mnie do pracy.
Zapraszam ponownie.
Do miłego

17 komentarzy:

  1. Kochana, ale masz tempo! W porównaniu do Ciebie my jesteśmy w proszku totalnie. Dobrze, że prezenty już upolowane :D Kartki cudne. Pierniczki pachną ze zdjęcia. My w tym roku planujemy piernik - ciasto. Zeszłoroczne pierniczki nadwyrężyły chyba z lekka naszą cierpliwość ;) No i ta nalewka... Pozdrawiam cieplutko w ten wietrzny wieczór!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla ducha - śliczne karteczki, coś dla ciała - pachnące ciasteczka i coś na dobry humor - naleweczka. Czegóż więcej trzeba w taki zimny i wietrzny wieczór? Chętnie wpadłabym na małe co nieco! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne haftowanki ! Pierniczki i naleweczka wyglądają smakowicie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki. Do pierniczków się przymierzamy na razie na tym się kończy. Pozdrawiam serdecznie magda

    OdpowiedzUsuń
  5. i jest co wypić i jest na czym oko zawiesić...hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki!!! Nalewka cytrynowo - imbirowa brzmi zachęcająco, można prosić o przepis:)?

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne karteczki:) Choinka najbardziej mi wpadła w oko, a z wcześniejszego posta urzekły mnie aniołki:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe karteczki - najbardziej spodobała mi się bombka z czerwoną kokardką :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany jakie prześliczne , super pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiało zapachem, świąteczną radością u pięknem...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ni i prawie święta u Ciebie, żartuję, fajne kartki, a pierniki też uwielbiam piec,pa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te karteczki, a najbardziej podoba mi się ta z choinką, jest cudowna :)) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie zaprojektowane i wykonane karteczki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki :) smakowicie wyglądają ciasteczka, ale najbardziej mnie zaciekawiła ta nalewka, czy podzielisz się przepisem ? pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń