Obserwatorzy

środa, 6 marca 2013

Wracam ....
Trochę tęskno mi było za Wami, ale ostatnio miałam taki przesyt komputera, że po przyjściu do domu nie mogłam już patrzeć na ekran, nie tylko z powodu bolących oczu.
Dzisiaj przemogłam się, a słonko zachęciło i zaraz po pracy pojechałam pojechałam na działkę. Przeszkadzał tylko mocny i chłodny wiatr, jednak pod domkiem było fajnie. I tego właśnie mi było trzeba, poczułam przypływ energii i to "coś"... Jak można obojętnie przejść, jak już pokazały się takie cuda
a za domiem jeszcze jest tak
I co?... warto było ... bo oczyska nacieszyłam i humor wrócił.
A po powrocie, przyszła koleżanka, która wróciła z Australii i przywiozła mi naparstki, pierwszy tamtejszy

ten drugi - z herbem naszego miasta-  i kopiła go .... w Krakowie.
A to zapowiedź ozdóbek świątecznych
O reszcie napiszę w następnym poście.

Witam gaździnę z Domu z mozaikami, Lourdes, Ewelinę - rozgoście się.
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY OBSERWUJĄCYM, CZYTAJĄCYM I PISZĄCYM.
Pozostawione przez Was komentarze jeszcze bardziej dopingują mnie do pracy.
Zapraszam ponownie.
Do miłego

24 komentarze:

  1. Zazdroszczę ci tych kwitnących już kwiatuszków,u mnie w ogrodzie 70cm sniegu a pod nim moje wiosenne kwiatki...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne masz widoki na działce,jak ja tęsknię już za takimi obrazkami,a naparstki są piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogrodzie robi się prawdziwie wiosennie aż miło popatrzeć:)
    A u mnie jeszcze biało:(
    Świąteczne ozdóbki zapowiadają się ciekawie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda mi tylko, że codziennie nie mogę patrzeć na moje kwiatki, bo działkę mam w odl. 7 km.

      Usuń
  4. Ach... Działka, kwiaty... Zazdroszczę takich widoków :)) odpoczywają od komputera ile chcesz ale nie przestawaj tworzyć bo piękności robisz :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę tych widoków, u mnie zimowo, zapowiadają się świetne ozdoby pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne oznaki wiosny masz na działce :) a ozdoby wielkanocne przecudne :) Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wiosna zaczeła się u Ciebie na dobre:)A i śliczności zrobiłaś:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ha... u Ciebie za domem a u mnie na całej posesji - śnieg !!!
    widzę, że wiosna zagościła ...
    co do ekranu komputera... mam tak samo... po 10 godzinach pracy na nim... mam jego przesyt...

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne wiosenne zdjęcia aż cieplutko robi się na duszy gdy się je ogląda a cóż dopiero widzieć te cudowne kwiatuszki na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mam daleko, by je codziennie oglądać, a szkoda.

      Usuń
  10. U mnie dopiero zalążki kwiatków widać :) Bardzo ładne ozdoby zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie budzi się Twój ogród Danusiu. To najpiekniejsza pora roku - pełna cudów. U mnie w ogrodzie też już się zaczęło na dobre. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już zabrałam się za porządki w obejściu, ale zimą straszą.Danusiu, taki przesyt zdarza się i nie ma innej rady jak tylko odpocząć, ale widzę , że ozdóbki będą!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś mi się już zimy nie chce. Co do ozdóbek to się już kończą.

      Usuń
  13. Jak miło popatrzeć na te cudne zwiastuny wiosny! Piękne jajeczko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te wszystkie prace, na pewno będę tu częściej zaglądała :)

    pozdrawiam
    Ania
    http://zszydelkiemprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kwiatuszki już kwitną a u mnie dopiero co nieco wychodzi.
    Bardzo ładne naparstki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. U ciebie już wiosna!:) Piękna ta karteczka z zajączkiem. Ja zresztą zawsze się będę zachwycać haftem matematycznym, bo go nie umiem, a jest piękny.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za cudną karteczkę !!! a naparstki łał super
    no i miłego dnia kobiet życzę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. I u mnie widać wiosnę w ogrodzie z czego się cieszę bo bieli już mam dość. Ja chce słońca i ciepłego wiaterku i dużo kolorów!!!!!! Widzę że pierwiosnki już u Ciebie wychodzą. Bardzo lubię te kwiatuszki one po cebulowych chyba najwcześniej zwiastują wiosnę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń