Obserwatorzy

czwartek, 14 marca 2013

Kolejna kartka z wymianki powędrowała do solenizantki - Bożenki
Dostałam nasionka aksamitek, które Ewa wylosowała dla mnie w swojej rozdawajce.
Poczekają do wiosny, a potem na działkę. Pochwale się zapewne już jak będą kwitnąć.
Moje karteczki świateczne, które powędrowały wraz z małymi upominkami do blogowych Koleżanek i nie tylko
Dla Was wszystkich mnie odwiedzających mam bukiecik forsycji, której gałązki kiedyś ścięłam na działce i w domu zakwitły. Nacieszcie oko, bo przynajmniej do nas wróciła zima
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY OBSERWUJĄCYM, CZYTAJĄCYM I PISZĄCYM.
Pozostawione przez Was komentarze jeszcze bardziej dopingują mnie do pracy.
Zapraszam ponownie.
Do miłego

18 komentarzy:

  1. przepiekne kartki! jak je zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ila pop - te kartki są najpierw wyszywane na papierze, a potem ozdabiane, a to już kwestia gustu.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Śliczne kartki !
    Danusiu to chyba forsycja nie frezje-prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mośtynka dziękuję, już poprawiłam. To jest tak jak robi się kilka rzeczy jednocześnie.
      Buziaki

      Usuń
  3. Danusiu te Twoje kartki są prześliczne, a u mnie jeszcze nie kwitnie nic w ogródku, widocznie u Was jest bardziej na południu, to może cieplej. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, kilka dni było cieplej, ale teraz zima wróciła i ponoć ma gościć do niedzieli. Forsycje przyniosłam z działki i dopiero w domu zakwitła.
      Buziaczki

      Usuń
  4. Karteczkowo i miło tak piękną karteczkę otrzymać , a u mnie kwitnie Psianka i też mam kawałek wiosny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne karteczki...!
    ja też chcę już ciepełka ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki śliczne, u mnie forsycja jeszcze nie kwitnie ale czekam , mam nadzieję że w końcu pojawią się żółte kwiatki i zrobi się tak samo wiosennie jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki śliczne a bukiet forsycji to taka mała namiastka wiosny,która uparła się i nie chce zawitać.U mnie zima w pełnej krasie jest tyle śniegu,że czasami myślę gdzie ja mieszkam?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne są te Twoje karteczki:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie za oknem też bialutko... a karteczki są śliczne :)) pzodrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki - uwielbiam haft matematyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. super karteczki...a co do jarmarku to będę w Krynicy w sobotę i w Lipnicy w niedzielę:-)a gąską się podzielę tylko jak ją odbierzesz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki, jedna z nich już u mnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Wam wszystkim dziękuję.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń