Obserwatorzy

niedziela, 6 marca 2011

Poszukiwania wiosny
Wczoraj przez połowę dnia było u nas słoneczko i zachęcało do spacerów, - zatem udałam się na posikiwanie wiosny i zobaczcie co z tego wynikło.
W słoneczku było cieplutko

a tak było wokoło
..wśród śniegu zauważyłam nieśmiało wychodzącego ciemiernika
Ale za to zjawił się działkowy kocio, oczywiście brudny i okropnie głodny. Cieszę się, że przetrwał tam zimę i jest
Natomiast w domku, na parapecie wiosenne

Dziękuję Wam za odwiedziny (oby jak najczęściej) i pozostawione komentarze.
Pozdrawiam serdecznie i do miłego:)

13 komentarzy:

  1. U mnie wiosna niestety zawsze przychodzi później niestety. Jest okropny wiatr co potęguje odczucie zimna i na darmo szukać zwiastunów wiosny. Tylko na parapecie nowo wysiane roślinki mają się dobrze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kot, ależ on ma cudne oczy!!!
    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli ze załapał sie na domownika
    nic dziwnego ma piękne oczy

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas jest narazie -9 ale od rana świeci słoneczko i jest fajnie , dobry nastrój ...
    zjem śniadanko i śmigam na pocztę z przesyłką :)))
    napiszę e-maila wieczorkiem :)
    miłego dnia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas niestety chorobowo, ale wiosnę czuć w powietrzu i te klucze przylatujących ptaków świadczą o zbliżającej się wiośnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny kotek,ale bym go przytulila,sama mam trzy kotki w domu,dobrze,ze trafil na dobre serce:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również dziękuję za odwiedziny :) i za pozostawienie komentarza. Ja haftuję a Ty robisz co innego, czego ja nie potrafię :) Jak na przykład te piękne karczochy i szydełkowanie. Mnie na szydełku to tylko czapki wychodzą :) a zawsze ma wyjść serwetka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pełno wiosny u Ciebie, pozazdrościć, ja zapomniałam o zakupie hiacyntów... Dziękuję za udział w moim candy, jutro wieczorem zapraszam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu,pozdrawiam i podziwiam.Haftu matematycznego dopiero się uczę,ale wciąga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Poganiam wiosnę żeby przyszła szybciej i przynoszę do domu gałązki forsycji, wiśni, brzozy. Ciągle coś się zieleni, kwitnie, to i oczekiwanie na wiosnę nie takie trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesze się że bawisz się u mnie :)
    Przypominam tylko o banerku z linkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak dobra dusza odkarmi kociaka ...a zające odjazdowe. Pozdrawiam gorąco .

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za udział w moim candy:) bardzo mi miło.Nowy Sącz?to znajome mi strony:) mój drugi dom(prócz Łodzi) to Szczyrzyc:) blisko blisko...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń