Obserwatorzy

niedziela, 12 lutego 2012

U mnie dzisiaj kwiatuszkowo, ale się nadłubałam. Oj łatwo nie było, ale są i proszę powiedzcie jak coś trzeba zmienić?



Ten ma przypominać narcyza...

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za odwiedziny a przede wszystkim za miłe słowa. Ogromnie się cieszę.
Alinko, ja podobnie jak Ty lubię wzory z ananaskami.
Visana, oczywiście, że możesz robić takie jajeczka ile tylko zechcesz.
A na pojedyncze jajeczko wzorek jest tu
Hiacynty niestety już przekwitły, a cebulki na wiosnę pójdą na działkę.

Witam serdecznie nowych obserwatorów, a wszystkim Wam dziękuję za odwiedziny i jakże sympatyczne komentarze. Zapraszam ponownie.
Buziaki i do miłego


29 komentarzy:

  1. Śliczne kwiaty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu ,ale narobiłaś cudnych kwiatuszków :)) zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te kolorowe kwiatuszki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorowe:)Od razu cieplej się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kwiatuszki. Już czuć wiosnę. Chyba wszyscy na nią czekamy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne, teraz tylko karteczki robić, ale że dłubania przy tym było, to wiem z własnego doświadczenia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pracochłonne, ale jaki efekt :) śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie,kolorowo wiosennie nawet:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dłubanina owszem ale jaka piękna i efektowna!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmienić? co tu zmieniać? kwiatuszki są idealne, rewelacyjne i piękne. Niesamowity efekt! aż zazdroszczę takiej cierpliwości i umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tu wiosennie i kolorowo!! Piękne efekty pewnie mozolnej dłubaniny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym nic w tych kwiatkach nie zmieniala,wszystkie sa bardzo wiosenne i kolorowe mnie sie bardzo podobają:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze maluszki rozświetlające zimową aurę :))

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka tu piękna wiosna radosna! kwiatuszki pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak u Ciebie radośnie,wiosną zapachniało:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne te Twoje kwiatki. A już zwłaszcza podobają mi się narcyzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczniutkie te kwiatki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, piękne - teraz mając gotowe kwiatki łatwiej będzie coś wymodzić :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne kwiatki.Zapraszam na mój blok

    OdpowiedzUsuń
  20. Super tu u ciebie ! Piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie Wam dziękuję za odwiedziny przemiłe komentarze.
    Witam nowe obserwatorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję, że mnie odwiedziłaś!Piękne kwiatuszki i jak ładnie zrobione!!!WIOSNA! Serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne prace,Danusiu zapraszam do siebie, po odbiór wyróżnienia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem zachwycona Twoim blogiem.
    Wpadłam na małą chwilkę, a jestem tu już cho, cho, cho !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń