Obserwatorzy

sobota, 25 lutego 2012

Serdecznie witam nowych obserwatorów i ciesze się, że jest Was już ponad 200.
Dziękuje za odwiedziny, a szczególnie za pozostawione komentarze i opinie. Nie spodziewałam się, że moje marne kwiatuszki tak się Wam spodobają. Po takich komentarzach aż się chce dalej robić.
Długo by pisać i rozwodzić się  nad tym, co ostatnio u mnie się działo. Jednym słowem paskudne choróbsko, brak sił do jakiejkolwiek pracy. Ale przeszło - minęło i najwyższy czas powrócić do codzienności. W każdym razie miałam inne plany i kompletne zero wyszło. Będzie dobrze.
Teraz pragnę Was zaprosić  na  - CANDY WIELKANOCNE - organizowane na znanych warunkach:
- komentarz pod postem ,
- banerek na własnym blogu,
- a jak ktoś nie ma bloga - proszę podać adres mailowy.

Będzie też druga nagroda dla jednego z moich obserwatorów - z racji przekroczenia "200".
Zapisy do 26 marca 2012r.  
Chętnych zapraszam do zabawy.
Banerek do wklejenia :
CANDY WIELKANOCNE u Danusi
 
DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY OBSERWUJĄCYM, CZYTAJĄCYM I PISZĄCYM.
Zapraszam ponownie.
Do miłego

79 komentarzy:

  1. Miło Danusiu widzieć Ciebie na blogu ,dobrze że czujesz się lepiej.Mam nadzieję na nowe prace świąteczne do podpatrzenia.Zdrówka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. zamieszczę ten banerek i zapisuję się

    Życzę ...
    Pogodnego I Radosnego Dnia ...
    Uroczego Wieczoru ...
    Spokojnej Nocy Z Kolorowymi Snami ...
    Miłego Sobotnio - Niedzielnego Wypoczynku ...

    OdpowiedzUsuń
  3. z przyjemnością wezmę udział :)
    i zapraszam tez na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z miłą chęcią się dołączam,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka życzę!!!
    Zapisuję się, mam smaczka na Twoje cukierasy :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również zgłaszam swoją chęć udziału w zabawie :)
    Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. może ta "7" przyniesie mi szczęście :)
    grzeczniutko ustawiam się w kolejeczce i ...
    czekam cierpliwie :) pozdrawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja chętnie wezmę udział w zabawie :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja chętnie się przyłączę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu,cieszę się że już jesteś,i życzę dużo zdrowia :)chętnie przyłączę się do zabawy :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością się przyłączam do zabawy, a może się uda! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. co prawda nie mam szczęścia ,ale i tak staje w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem 16, urodziłam się 16.05. lubię tę liczbę. Przykro mi Danusiu, że chorowałaś, a jak wiesz ja wiem co to choroba, życzę Ci powrotu do normalnych sił i serdecznie dziękuję za zaproszenie do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci dużo zdrówka,oby sił wystarczyło jak najdłużej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrówka życzę!!! I nieśmiało staję w kolejce :)
    Pozdrawiam, Agnes

    http://agnesowyzakatek.blogspot.com/

    ps. kwiatki są bajeczne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szybciutko staję w kolejce:)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie. Życzę zdrówka:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też grzecznie stanę może los będzie dla mnie łaskawy - pozdrawiam i zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. witaj Danusiu,chetnie sie zapisuje bo lubie tekie zabawy:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. witam!!!
    kwiatuszki śliczne...
    życzę dużo zdrowia i zapisuję się do zabawy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie także nie może tutaj zabraknąć:)
    Z przyjemnością się zapisuję.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Danusiu, z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    Kochana, dużo zdrówka :))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. No to ja też się w kolejce ustawię, z ogromną przyjemnością.

    Pozdrawiam cieplutko, i życzę dużo zdrowia i słoneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za zapisanie się i za zaproszenie,z przyjemnością staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja ustawię się w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  26. stane w kolejeczce
    pozdrawiam
    annarozmyslowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też się zgłaszam:) pozdrawiam ciepło i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę duuuuuużo zdrówka, i grzecznie staję w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się z chęcią, pozdrawiam ciepło, życzę zdrowia i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja się chętnie zapiszę na to candy

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie ustawiam się w ogonku!Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. To i ja ustawiam się w kolejeczce i liczę na szczęście;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam sie w ogonku i trzymam za siebie mocno kciuki ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. zapisuję się :)
    banerek na oliwkowescrapowanie.blogspot.com :)
    i w obserwatorach jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również dołączę do kolejki :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. ustawiam się w kolejce do losowania, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie zapisałam się? Nie zapisałam? O_o
    Nadrabiam zaległości, na szczęście jeszcze zdążyłam :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie zapisałam się? Nie zapisałam? O_o
    Nadrabiam zaległości, na szczęście jeszcze zdążyłam :)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  40. staje do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dołaczam do grona kolejkowiczów oraz obserwatorów:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Miło mi poznać kolejną szydełkującą koleżankę. Z przyjemnością zapisuję się do twojej zabawy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam :)
    n.regina59@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Z chęcią się dopiszę do Twojego Candy i zapraszam też na moje:)
    http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja także się dopisuję :)
    I zapraszam do mnie na solne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Agnieszka
    paput1310@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo chętnie się zapiszę:) i stanę w długim ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dołączyłam do obserwatorów i staję w tym długaśnym ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Danusiu, nie mogło nas tutaj zabraknąć. Pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie się zapiszę i ja!:)
    No i dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  51. Z przyjemnością się zapisuję :)
    Pozdrawiam- Iwona:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Z ogromną przyjemnością i ja dołączę do chętnych w tej zabawie :))

    OdpowiedzUsuń
  53. też się zapiszę. a co tam....Lidzia

    OdpowiedzUsuń
  54. A dlaczego mnie tu jeszcze nie ma już naprawiam ten błąd :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. No to jak można to ja też grzecznie ustawię się w kolejce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  56. Zglasza sie Anula :) anka-1980@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Ustawiam się w kolejce:) może mi się poszczęści:D
    Zdrowia życzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. To i ja się zapisuję może i mi się uda:)
    http://www.wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapisuję się i pozdrawiam mari

    OdpowiedzUsuń
  60. Солнечный привет из Греции! :-)
    Когда я увидела картинку вашего блога - бабушку в
    кресле c вязанием в руках,то долго улыбалась :-)...
    Дело в том,что моя мама вяжет салфетки крючком :-)
    А, когда я увидела овцу ,на картинке "Candy", которая
    розыгрывается 26 марта,то улыбалась вдвойне :-) :-)
    Дело в том,что моя мама - Овен по гороскопу,а 26 марта у нее День рождения...
    Конечно, не смогу после этого пройти мимо вашей "Candy".
    Заходите в мой аквамариновый блог тоже :
    http://fotiouolga-olga.blogspot.com/Słoneczne pozdrowienia z Grecji!
    Kiedy zobaczyłem zdjęcie swojego blogu - moja babcia w
    Krzesło c dzianie w swoich rękach, a potem uśmiechnęła się przez długi czas ...
    Fakt, że moja mama serwetki szydełkowe drutach.
    A kiedy zobaczyłem owce na zdjęciu "Candy", który
    miejscowo 26 marca, potem uśmiechnął się dwa razy
    Fakt, że moja mama - Aries przez horoskopu, a 26 marca w jej urodziny ...
    Oczywiście, nie mogłem potem zdać "Candy".
    Przyjdź do mojego bloga, zbyt Aquamarine:
    http://fotiouolga-olga.blogspot.com/
    Olga z Afinovki
    Ateny, Grecja
    Оленька из Афиновки :-)
    Athens,Greece

    OdpowiedzUsuń
  61. Jeszcze ja się nie zapisałam,dobrze że w porę zauważyłam to;-0
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja też się chętnie zapisuję na Twoje słodkości ;) Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  63. No to i ja ustawiam sie w kolejce. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  64. Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  65. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs,
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  66. zapisuję się :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://far-focle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Staję w ogonku po słodkości :))
    Pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
  68. nie mogę się oprzeć :)
    ustawiam się oczywiście

    www.za-inspirowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. to ja też chętnie się zapisuję i zapraszam na swoje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Staję w kolejce i zapraszam na moje Candy :)
    Pozdrawiam
    galganki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń