Obserwatorzy

poniedziałek, 28 listopada 2011

Co prawda na "mikołajki" jeszcze nie pora, a ja już dzisiaj mam swojego M i przyniósł fajny prezent
U mnie jeszcze karteczkowo....

 Po awarii i "schrupaniu" danych na kompie, zbieram od nowa różne wzory, a ponieważ pora ozdób świątecznych podzielę się z Wami wyszperanymi wzorami na gwiazdki szydełkowe - może komuś się przydadzą




Po raz pierwszy zakwitła u mnie zielistka, ma też małe roślinki przybyszowe



Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Do miłego

13 komentarzy:

  1. śliczne karteczki a Mikołaj zrobił fajny i przydatny prezent

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki !!
    A Mikołajowe prezenty jakie fajne, musiałaś być bardzo grzeczna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziurkacz super! Mógłby i do mnie wpaść Pan Mikołaj z takim ;) Karteczki miodzio....ja ze swoimi jestem w lesie dalako od domu.......

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się Twoje karteczki

    OdpowiedzUsuń
  5. kartki śliczne ta z niebieskim aniołem cudo, moją zielistkę zjadł Felek, ale widzę, że zaczyna kwitnąć grudnik?!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę fajny prezent ale do czego to służy o ile można zapytać?Super karteczki zrobiłaś,a ja, dziekuje Ci za te wzory na gwiazdeczki na szydełku,napewno sie przydadzą,super że je zamieściłaś.Nie mam zielistki,ale Twoja wygląda wspaniale i grudnik widzę że ma pąki kwiatowe,mój niestety, jeszcze ani raz mi nie zakwitł może to rodzaj męski mojego kwiata?Bo mam go juz tyle lat i nic więc cos z nim nie tak?Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wiem co to jest. Jest to wyciskacz do wzorków na kartkach. Bardzo fajna rzecz. Karteczki cudo, a wzory na pewno wykorzystam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki! Fajne prezenty masz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje karteczki są cudne :)
    super prezent mikołajkowy ...
    pozdrawiam serdecznie i słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaskie piękne rzeczy robisz , karteczki przepiękne takie misterne i delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
    Przepiękne prace, zachwycające są te świąteczne karteczki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń