Obserwatorzy

środa, 31 grudnia 2014

Wymianka u Lidzi

Zakończyła się kartkowa wymianka u Lidzi "12 miesięcy -12 kartek".
Grudniowym tematem był GWIAZDOR, który obowiązkowo miał się znaleźć na karteczce .

Moją wymiankową para była Paula, której wysłałam ta kartkę

 a tę dostałam od Ani T. (jeszcze pachnie polem bo przed chwilą odebrałam od pocztyliona)


Aniu, dziękuję, karteczka bardzo mi się podoba.
Lidziu, a Tobie dziękuję za zabawę.
Wszystkie kartki można oglądać na blogu Lidzi, tam też trwa głosowanie na najładniejszą kartkę grudniową. 

DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY OBSERWUJĄCYM, CZYTAJĄCYM I PISZĄCYM.
Pozostawione przez Was komentarze jeszcze bardziej dopingują mnie do pracy. 


Do miłego

10 komentarzy:

  1. Cudne karteczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Nowy Rok przyniesie Wam same radosne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne karteczki, widzę, że wymianka udana :) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki! A tańczący Mikołaj jest rewelacyjny :) Pozdrawiam i życzę Ci Danusiu Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki urocze:)
    Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pachnie polem, cudnie określenie i świetne kartki !

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu przepiekne te karteczki jak i te z poprzednich postów. Miło jak o nas pamietają blogowe koleżanki .
    Dziękuję za wizyty u mnie i sympatyczne komentarze .
    Życzę udanej zabawy sylwestrowej, a w nadchodzącym Nowym Roku :
    dużo zdrowia , wielu twórczych pomysłów , pieniążków i czasu na ich realizację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne, a Tobie życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne kartki z gwiazdorami

    OdpowiedzUsuń