Obserwatorzy

środa, 6 sierpnia 2014

Razy dwa

Dzisiaj w otoczeniu ślicznych roślinek doleciały do mnie piękne naparstki z Grecji, a zawdzięczam je Ani, która pamiętała o moim hobby - będąc na Krecie i na Santorini przywiozła te śliczności.
Kochana Aneczko bardzo, bardzo Ci dziękuję. Jeszcze na dodatek ogołociła swój piękny ogród z niektórych roślinek.


Kochane szczególnie dziękuję Wam za wszystkie komentarze pozostawione pod ostatnim postem i cieszę się, że podobają się Wam moje xxx pachnące woreczki. 
Część lawendy zostawiłam na działce do wysuszenia, ale niestety  miałam uchylone okno i deszcz ją zalał, trochę suchszej przyniosłam do domu i licze, że coś z niej będzie.


Do miłego

31 komentarzy:

  1. Śliczny upominek. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nic wielkiego, a cieszę się, że mogłam sprawić Ci przyjemność:)
    Pozdrawiam Danuś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne te naparstki ale jesszcze fajniejsze że dostałas je od Aniu , fajnie jest miec ak duzo znajomych i takich serdecznych bezinteresownych :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania właśnie taka jest - super babka.
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  4. Cudowne prezenciki Kochana :* DIga poprawie oczywiscie dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny prezent i jaką długą drogę przemierzył :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny prezent, takie drobiazgi czynią nasze życie piękniejszym...
    I pozwalają wierzyć w drugiego człowieka.
    Pozdrawiam cieplutko i jestem- pamiętaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Danuś :) naparstki Ania zapewne z Krety przywiozła, szczęściara, że tam była :) Twoje krzyżyki następnym razem obejrzę i się nimi pozachwycam:) teraz wpadłam tylko dać znać, że jestem od wczoraj w domu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, nawet nie wiesz jak się cieszę, że jesteś. Zdrówka, dużo zdrówka Ci życzę. Pa

      Usuń
  8. Śliczny prezent dostałaś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent , no i kolekcja rośnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danielko, powolutku, ale najważniejsze, że rośnie = 67

      Usuń
  10. Prezenty cieszą, zwłaszcza jak są trafione, a te trafione są w 10!
    Lawenda na pewno wyschnie i jeszcze się przyda do robótek :)
    Pozdrawiam Danusiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę powiedzieć, że baardzo trafione.
      Pozdrowionka

      Usuń
  11. Prezent z pewnością jest dla Ciebie uciechą, kolekcja zatem nabiera rozmiarów, pozdrawiam i miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały prezent dostałaś :) Patrząc na zdjęcia Twoich naparstków zaczynam rozumieć Twoją pasję - są na prawdę urocze i wyjątkowe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne naparstki :) a twoje woreczki jak mogłyby się nie podobać są piękne

    OdpowiedzUsuń
  14. Woreczki oczywiście piękne, ale Twój duży ogród to marzenie wielu z nas.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne naparstki ja będę miała z Włoch od
    przyjaciółki :)))

    OdpowiedzUsuń