Obserwatorzy

piątek, 21 marca 2014

Serwetki

Zrobiłam kilka wiosennych serwetek do koszyczka i nie tylko.
Wykorzystałam dzisiejsze słoneczko i wszystkie poszły do kąpieli. Gotowe prezentują się tak:



a pozostałe jeszcze dosychają


Nie wiem jak u Was, ale ja ma problemy z blogerem, nie przechodzą komentarze a lista obserwowanych co rusz to mi znika.Nie mogę też dodać się do obserwujących.  Basia pospieszyła mi z pomocą, ale jak na razie rezultatów nie widać. Liczę, że to przejściowe kłopoty.


DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY OBSERWUJĄCYM, CZYTAJĄCYM I PISZĄCYM.
Pozostawione przez Was komentarze jeszcze bardziej dopingują mnie do pracy.
Zapraszam ponownie.
Do miłego
 
PS. po raz piaty staram się przesłać tego posta, jeśli mi się uda, to życzę miłego oglądania

45 komentarzy:

  1. Śliczne serwetki,zwłaszcza wzorek z tulipankami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne , nie potrafię wskazać która ładniejsza :)

    a jesli chodzi o bloggera to u mnie jest problem z dodaniem do obserwowanych :/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tulipanowa serwetka bardzo urocza taka wiosenna.Pozdrawiam serdecznie.Nie będe nawet sie wypowiadać na temat internetu bo problem mam każdego dnia i już nie mam siły walczyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serwetki- obie i nie powiem, która ładniejsza:)
    Też mam problemy z dodawaniem do obserwujących, ale jest inny sposób.
    Dłuższy i na około, ale może się przyda:)
    Wchodzi się na swój profil ( po logowaniu w blogerze), klika w ikonkę Moje blogi
    i pod listą czytelniczą w dodaj.
    Trzeba wkleić link do bloga i już:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetki śliczne :)
    u mnie na blogu też coś się dzieje,

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne te serwetki, już czuć i Ciebie świąteczną atmosferę:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serwetki,u mnie też co chwilę ginie lista blogów,muszę próbować po kilka razy zanim uda mi się w nią wejść

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne serwetki!!Szczególnie ta z wzorem tulipanów.Co do bloggera też miewam problemy ze znikająca listą obserwowanych.Przestałam na to zwracać uwagę,szkoda nerwów :)Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te serwetki - obie bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam słonecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne!!! Szczególnie ta z tulipanami pięknie się do mnie uśmiecha:)
    A co do problemów, to może związane jest to(jeśli masz takowy) z Windowsem XP http://sekurak.pl/ostateczny-koniec-windowsa-xp-juz-za-rok/ ?
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda śliczna w swoim rodzaju!
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :-)
    http://rodzinnie1.blogspot.com/2014/03/moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetki są śliczne.
    Jeżeli chodzi o blogera, to też ostatnio mam problemy. Mam nadzieję, że to przejściowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, bialutkie i takie wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne serwetki:) a z blogerem kiedyś też tak miałam, samo wszystko wróciło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkim Wam dziękuję i za uznanie co do serwetek i za porady blogerowe. Sorki, że nie rozpisuje się pojedynczo, ale chce jeszcze odwiedzić Wasze blogi i mam nadzieje, że mi się uda i nic mi nie zniknie.
    Pozdrawiam wiosennie i słonecznie ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusia, piękne serwetki, zwłaszcza tulipan. Jak je suszysz, co jest pod ta folią ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam Twoje serwetki, są niezwykłe!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne serwetki, miałam w planach taką z tulipanami, ale gdzieś wzorek zapodziałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie bloger totalnie oszalał. Serwetki super.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne serwetki, szczególnie urzekła mnie ta w tulipanki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne:)pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  22. ... i nie wiem, która ładniejsza... hihi
    śliczny banerek

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne serwetki - przypomniałaś mi o tej cudnej z tulipanami już mi się marzy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne serwetki :D Co do bloggera - ja też nie umiałam ostatnio zrobić nic na liście obserwowanych. Usunęłam ją, i wykonałam nową, dodawałam każdy blog osobno otwierając listę i wpisując linka do bloga. Trochę to trwało, i moja lista nie ma tytułu - ale się przynajmniej zapisało :) Pozdrawiam Danusiu cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne serwetki,ja zrobiłam koszyczek ale do serwetek jakoś nie mam zacięcia,chociaż podstawy szydełkownia znam i kilka serwetek zrobiłam ale to było lata temu,pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Produkcja niemal hurtowa! Śliczne wzory!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie śliczności i piękności... nic tylko podziwiać.Ja także mam takie same problemy ze stroną nadal i jak na razie żadnej zmiany.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne serweteczki..... super wzorki !!!!!! pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne obie, ale tulipankowa podbiła moje serce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne serwetki....tulipankową popełniłam osobiście kilka razy ale ta ananaskowa jest równie śliczna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczne, wiosenne serwetki!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam tulipankowe serwetki:||))
    Wspaniale wykrochmaliłas juz i widać ze wiosna na całego u Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja niestety nie umiem takich cudeniek robić.... Zupełnie nie mam cierpliwości. Ale u Ciebie wyglądają cudownie! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Ach, jakie śliczne. Uwielbiam takie białe delikatności:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sliczne serwetki ba co ja mówię cudowne - dziękuję ci za odwiedziny bedę cię często odwiedzać bo mi się u ciebie podoba buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatnio tylko szydełko u mnie w ruchu zrobiłam dwie serwetki pierwsza z włóczki druga z kordonka oceniam tak na 3+ Twoje to na 6+Może masz wzór niezbyt skomplikowany dla początkujących

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, tylko podaj meila, bo nie wiem gdzie wysłać.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  37. Serwetki miodzio,zwłaszcza ta tulipankowa mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze.
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  39. Oto mój adres e,mail danuta.walecka.@wp.pl Dziękuję i już się cieszę

    OdpowiedzUsuń
  40. Coś nie tak z tym adresem meila, bo wrócił się do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepraszam,ale chyba jedną kropkę pomyliłam więc podaję danuta.walecka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo dziękuję Danusiu za wzorki.Dzisiaj dopiero odebrałam,ponieważ musiałam odnowić "Word"Rozpoczęłam serwetkę na razie dobrze mi idzie tak bardzo polubiłam serweteczki,że odłożyłam zaczęty sweterek.Pozdrawiam Nie wiem kiedy ja dojdę do takiej perfekcji.

    OdpowiedzUsuń