Obserwatorzy

wtorek, 18 grudnia 2012

Finał prywatnej wymianki
Kiedyś  Joasia zaproponowała mi prywatną wymiankę, a jej finał odbył się dzisiaj w "realu".
Asia osobiście przywiozła mi cudne prezenty

I co?, prawda, że śliczne. Asiu, bardzo, bardzo Ci dziękuję.
Spotkanie było krótkie i bardzo się cieszę, że mogłam Cie poznać i już nie mogę się doczekać następnego.
Ja wysłałam takie karczoszki i coś tam jeszcze, ale zdjęcia całości nie mam. I po cichutku Wam powiem, że Asia zadowolona.
Pan listonosz przyniósł tez karteczki od Was, ale zdjęcia będą później (chyba mam za słaba baterię i nic nie widać).
Pochwale się jeszcze karteczką od Mikołaja, czyli Agatki z bloga - nikt więcej nie chciał, a ja chciałam - i mam
Agatko dziękuję, kartka bardzo mi się podoba i przepraszam za pożyczenie zdjęcia.

I na koniec moje ostatnie kartki, które już poleciały do adresatów:



DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY OBSERWUJĄCYM, CZYTAJĄCYM I PISZĄCYM.
Pozostawione przez Was komentarze jeszcze bardziej dopingują mnie do pracy.
Zapraszam ponownie.
Do miłego

16 komentarzy:

  1. Wszystkie prezenty i kartki piękne.... Zdolne z Was Dziewczyny :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna wymianka obustronnie :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne wymiankowe prezenty,Miło jest spotkać sie tak i poznać osobiście.Karteczki Danusiu cudne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, ja też się cieszę, że Cię poznałam :) Dziękuję za wymiankowe prezenty, jestem nimi zachwycona. Cieszę się, że moja paczuszka przypadła Ci do gustu. A spotkanko już niedługo :)))
    Miłego dnia♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty wymiankowe!!! Karteczki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna prezentowa wymianka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty ...cudowne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałam napisać, że karteczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudne cudeńka:)Zazdroszczę spotkanka:)Karteczki prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale obfita i piękna wymianka, a karteczki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale było na bogato. Zazdroszczę, że mogłyście się spotkać. Pozdrawiam, a karteczki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne prezenty, a kartki świąteczne zapierają dech. Dodaję Twój blog do obserwowanych, bo naprawdę zachwyca!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądaja te karteczki :)) i bardzo ładne prezenciki :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace wymiankowe i śliczne karteczki :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń