Obserwatorzy

wtorek, 27 marca 2012

Karteczki i ... wyniki candy.
Witam wszystkie blogowe koleżanki, te nowe i te już zadomowione i cieszę się, że jest Was już tak dużo.

Na początek karteczka przygotowana dla koleżanki na rocznicę ślubu

i ostatnia wielkanocna zrobiona też na życzenie, ale pewnej młodej osóbki
Liczę, że się spodobają.

      A dzisiaj jest 27 marca więc czas na losowanie!!!!!!!
Bardzo się cieszę że tak dużo osób się zapisało na moje candy-  81 komentarzy ( w tym 1 podwójny, który został odłożony). Przeglądnęłam te blogi, których nie znałam i popodziwiałam Wasze przeróżne prace.
Przy pomocy mojego osobistego męża karteczki z numerami zostały pocięte, złożone i ...

... niespodzianka wielkanocna powędrują doooooooooooo........
Natomiast z pośród obserwatorów została wylosowana ...

Gratuluję i czekam na e-maile, a wszystkim dziękuję za zabawę.

Nie wiem, czy u Was też się tak dzieje, ale ja miałam dzisiaj ogromne problemy ze wstawieniem zdjęć, ale na szczęście jakoś się udało.

DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY OBSERWUJĄCYM, CZYTAJĄCYM I PISZĄCYM.
Zapraszam ponownie.
Do miłego

26 komentarzy:

  1. Karteczki śliczne. Biegający kurczak mnie rozwalił :) Dziękuję za zabawę :) I gratulacje dla szczęściarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się spózniłam.A jestes tak niedaleko odemie,że przy odrobiie szczęścia dojechałabym osobiscie po odbiór.
    Ale może następnym razem.
    anastazja
    trochetegoiowego.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki śliczne!Gratuluję szczęśliwym osóbkom i dziękuję za zabawę.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. kartki śliczne...gratuluję szczęściarom i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki u Ciebie zawsze śliczne! Gratuluję dziewczynom wygranej i dziękuje za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuj e za zabawę i gratulacje dla szczęściarek.Karteczki śliczne no i na pewno się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ kartki piękne ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję szczęściarom!
    A karteczki prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany nie mogę uwierzyć :) Dziękuję za zabawę i gratuluję zwycięscy candy. Danusiu karteczki są śliczne i na pewno się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje dla wygranych! Kartki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna karteczka , Gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!!
    Świetny kurczaczek:)
    Pozdrawiam-Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje wygranym
    super karteczki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale z nas szczęściary. Dziękujemy Danusi za zabawę, a wszystkim za gratulacje :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze karteczki!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam twój haft matematyczny jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziekuję za zabawe :) i gratuluję zwyciężczynią :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję Marii i Oli ,
    a Tobie Danusiu dziękuję za zabawę :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń